Pokazane wyposażenie może różnić się w wersji GT-R MY20. Więcej informacji na temat specyfikacji technicznych i dostępności można znaleźć w cenniku lub kontaktując się z dealerem Nissana
Pokazane wyposażenie może różnić się w wersji GT-R MY20. Więcej informacji na temat specyfikacji technicznych i dostępności można znaleźć w cenniku lub kontaktując się z dealerem Nissana
NIESPOTYKANE POŁĄCZENIE TECHNOLOGII I DUSZY
Serce legendy
SILNIK Z PODWÓJNYM TURBODOŁADOWANIEM
Na każdym etapie opracowywania GT-R inżynierowie Nissana rzucili wyzwanie konwencjonalnemu podejściu – poczynając od niesamowicie zaawansowanego silnika.

Silnik VR38 570 KM z podwójnym turbodoładowaniem
Obsypany nagrodami 24-zaworowy silnik V6 o pojemności 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem to 570 KM przy 6800 obrotach na minutę i momencie obrotowym 637 Nm dzięki indywidualnej regulacji czasu zapłonu dla każdego cylindra i dodatkowej mocy turbosprężarek.
Zintegrowana turbosprężarka IHI
Turbosprężarka IHI jest zamontowana po obu stronach silnika. Dzięki połączeniu kolektora wydechowego i turbosprężarki w jednym zespole, przepływ w układzie dolotowym i wydechowym zostały zoptymalizowane. Precyzyjne elektroniczne elementy sterujące zapewniają brak zjawiska tzw. „turbodziury” wraz ze wzrostem momentu obrotowego, a nowa obudowa uszczelniacza zainspirowana technologią świata wyścigów minimalizuje odstęp między łopatkami i obudową, poprawiając reakcję silnika przy niskich obrotach.
Zużycie paliwa - Cykl mieszany (l/100km) |
Emisja CO2 - Cykl mieszany (g/km) |
Moc maksymalna (kw (KM)@obr./min) |
Typ paliwa |
|
3.8L Twin-turbo V6 570 |
14,0 | 316 | 419 (570) / 6800 |
Benzyna |
3.8L Twin-turbo V6 600 | 14,4 | 325 | 441 (600) / 6800 |
Benzyna |
*Zużycie paliwa i emisje CO2 podano zgodnie z obowiązującymi przepisami europejskimi. Przedstawione dane techniczne są zgodne z nową procedurą testową WLTP (Worldwide Harmonized Test Procedure for light vehicles) stosowaną do obliczania zużycia paliwa oraz emisji CO2. Dane testowanych samochodów, porównywane są wyłącznie według tych samych procedur.Rzeczywiste wyniki mogą różnić się w zależności od czynników takich jak warunki pogodowe, styl jazdy, obciążenie pojazdu lub wszelkie akcesoria zamontowane po rejestracji pojazdu. Lista silników w ofercie może być ograniczona dostępnością w związku ze zmianami w asortymencie silników Nissana. Sprawdz dostępność oraz datę dostawy samochodu u Dealera Nissana.
Pokazane wyposażenie może różnić się w wersji GT-R MY20. Więcej informacji na temat specyfikacji technicznych i dostępności można znaleźć w cenniku lub kontaktując się z dealerem Nissana
PRAWDZIWY SEKRET PRĘDKOŚCI
MOC I MOMENT OBROTOWY SĄ OCZYWIŚCIE ISTOTNE, JEDNAK PRAWDZIWE SEKRETY SZYBKIEGO POSTĘPU TO IMPONUJĄCE HAMOWANIE, STEROWANIE ORAZ KONTROLA.
Piękno platformy Midship
PODWOZIE
Kolejnym przykładem niestandardowych rozwiązań w Nissanie GT-R jest platforma Premium Midship, w której silnik jest przesunięty do tyłu, dzięki czemu pojazd łatwiej się prowadzi. Ten specyficzny układ umożliwił zamontowanie skrzyni biegów i układu przeniesienia napędu z tyłu Nissana GT-R, przez co uzyskano pierwszy na świecie niezależny, tylny zespół przeniesienia napędu w pojeździe z napędem na wszystkie koła.

Pokazane wyposażenie może różnić się w wersji GT-R MY20. Więcej informacji na temat specyfikacji technicznych i dostępności można znaleźć w cenniku lub kontaktując się z dealerem Nissana

REGULOWANE PRZEZ KIEROWCĘ AMORTYZATORY
Specjalny system amortyzatorów Bilstein DampTronic z możliwością regulacji przez kierowcę gwarantuje wysoki poziom kontroli w różnorodnych sytuacjach. W modelu na 2017 rok system uległ dalszemu udoskonaleniu, dzięki czemu osiągnięto większą płynność jazdy w trybie Comfort i lepsze wyczucie układu kierowniczego w trybie R.

HAMOWANIE NA MIARĘ TORÓW WYŚCIGOWYCH
W modelu GT-R zastosowano kilka błyskotliwych rozwiązań o wyścigowym rodowodzie. Hamulce posiadają 6-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu. Dla zapewnienia maksymalnej sztywności i lekkości są one wykonane z jednego kawałka aluminium. Otwory, które chłodzą hamulce, wyposażono w oryginalne żeberka wentylacyjne w kształcie rombu, a pływające tarcze hamulcowe umożliwiają rozszerzanie tarczy zewnętrznej w stronę przeciwną do piasty, co minimalizuje zjawisko wypaczania tarcz hamulcowych.
SUPERSAMOCHÓD, KTÓRY KSZTAŁTUJE WIATR
AERODYNAMIKA
Dopracowana aerodynamika Nissana GT-R zapewnia optymalną siłę docisku, pozwalając utrzymać imponujący współczynnik oporu powietrza o wartości 0,26. Podczas gdy Ty widzisz solidny supersamochód o ogromnej mocy, wiatr identyfikuje niski wóz o średniej wielkości silnika. Czysta alchemia aerodynamiki.

DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH
Aerodynamika podwozia – w przeciętnym samochodzie aktywna skrzynia biegów w podwoziu jest odsłonięta, przez co hula w niej wiatr, wytwarzając ciąg pionowy do góry i hamując pojazd. Ale Nissan GT-R nie jest rzecz jasna przeciętnym samochodem. Jego podwozie jest praktycznie w całości pokryte panelami kompozytowymi, które tworzą płaską, aerodynamiczną powierzchnię.

Osiągi wydobywane nawet z powietrza
Charakterystyczny, wielki spoiler oraz wszystkie wloty i otwory wentylacyjne nie są tylko po to, żeby ładnie wyglądać – wszystkie mają do spełnienia określone zadanie. Spoiler wytwarza siłę dociskającą. Karbowania na zaporze powietrznej oraz otwory wentylacyjne w tylnym zderzaku usprawniają przepływ powietrza do tyłu. Otwory wentylacyjne za przednimi błotnikami zapewniają chłodzenie hamulców i wytwarzają dodatkową siłę dociskającą, natomiast wloty na masce wraz z charakterystyczną kratką odpowiadają za chłodzenie silnika.
*Zaprezentowano model dostępny poza Europą
Dostępność przedstawionego koloru pojazdu w Europie: koniec 2020 roku.

Przepływ powietrza pod podwoziem
Z przodu auta płaskie podwozie sprawia, że powietrze przepływa szybciej i jest rozprowadzane nad hamulcami, chłodząc je. Z tyłu, dyfuzor z włókna węglowego przyjmuje ten przyspieszony strumień powietrza i spowalnia go, generując efekt próżni, który zwiększa przyczepność Nissana GT-R na jezdni lub torze.
Pokazane wyposażenie może różnić się w wersji GT-R MY20. Więcej informacji na temat specyfikacji technicznych i dostępności można znaleźć w cenniku lub kontaktując się z dealerem Nissana
ZAWSZE I WSZĘDZIE
NAPĘD NA CZTERY KOŁA
Kiedy większość supersamochodów musi pozostać w garażu lub szybko uznać wyższość warunków pogodowych, Nissan GT-R mocno trzyma się drogi – dzięki kontroli dynamiki pojazdu (VDC) i jednemu z najbardziej zaawansowanych układów napędu na cztery koła, jakie kiedykolwiek zastosowano w seryjnym samochodzie.

Dostępność przedstawionego koloru pojazdu w Europie: koniec 2020 roku.
NAPĘD NA CZTERY KOŁA
Zamiast tradycyjnego podziału momentu obrotowego 50/50 pomiędzy przednią a tylną oś, elektronicznie sterowany system napędu na cztery koła Nissana GT-R zapewnia dla tylnej osi nawet 100% dostępnego momentu obrotowego oraz jest w stanie przekazać maksymalnie 50% momentu obrotowego na przednie koła. Przekłada się to na doskonałe sterowanie, czucie kierownicy i reaktywność, a także większą pewność jazdy, którą zapewnia auto z napędem 4x4. Ponadto układ dynamicznej kontroli stabilności (VDC) umożliwia stałe monitorowanie prowadzenia i hamowania, a także wyczuwa momenty nad- i podsterowności, ograniczając prędkość silnika i hamując odpowiednimi kołami.

Spersonalizowana jazda w zasięgu ręki
DYNAMICZNY SYSTEM Z 3 TRYBAMI
Droga, tor wyścigowy i wszystko, co pomiędzy – oto osiągi i wszechstronność na miarę supersamochodu.


Obietnica Nissana
Kupując Nissana, nabywasz więcej niż sam samochód – otrzymujesz pakiet opieki, który sprawia, że posiadanie auta staje się przyjemnością, nie nastręcza problemów i pozwala oszczędzać pieniądze. Dowiedz się więcej na temat naszej obietnicy dla klienta i wszystkich usług, które należą Ci się, gdy wybierzesz Nissana.

Pozostańmy w kontakcie
Poznaj nowości Nissana dzięki naszemu newsletterowi online – znajdziesz w nim najświeższe informacje o produktach i usługach oraz najnowsze, kuszące oferty.
Ilustracje podano w celach poglądowych. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o brytyjskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Przedstawione opcje mogą być niedostępne lub mogą występować jedynie w określonych wersjach.
Aby zapoznać się z regulaminem dotyczącym technologii Nissana, kliknij tutaj.