Aby zapewnić bezpieczeństwo i wysoką jakość samochodów marki Nissan, możemy co jakiś czas informować klientów o bezpłatnych naprawach lub kampaniach serwisowych, które dotyczą ich samochodów.

Kampanie naprawcze
Kampanie naprawcze dotyczą prewencyjnych kontroli konkretnej grupy samochodów sprawdzanych pod kątem możliwej usterki. Zachęcamy, aby w przypadku otrzymania stosownego powiadomienia, niezwłocznie skontaktować się z dealerem Nissana w celu umówienia się na bezpłatną naprawę samochodu.

Informacje o kampaniach serwisowych
Kampanie serwisowe dotyczą prewencyjnych kontroli konkretnej grupy samochodów w celu zapewnienia wysokiego poziomu zadowolenia klienta. Nie są one związane z bezpieczeństwem samochodu. Jeżeli powiadomimy Cię, że Twój samochód może być objęty tego typu kampanią, prosimy o niezwłoczny kontakt w celu umówienia się na bezpłatną aktualizację pojazdu.

Nie otrzymałem pisma od Nissana. Jak mogę się dowiedzieć, czy mój samochód jest objęty jakąś kampanią naprawczą?
Nissan uruchomił specjalny formularz online dotyczący kampanii naprawczej poduszek powietrznych Takata. Kliknij odsyłacz znajdujący się na końcu tej strony. Informacje o innych kampaniach można uzyskać u najbliższego dealera Nissana, który może natychmiast potwierdzić, czy aktualnie trwają jakieś akcje serwisowe.

Czego mogę oczekiwać od Nissana, jeżeli kampania naprawcza lub serwisowa dotyczy mojego samochodu:

  • Oferujemy bezpłatną naprawę lub aktualizację pojazdu, aby zapobiec wszelkim negatywnym doświadczeniom z pojazdami Nissana.
  • W serwisie dealera Nissana wykorzystujemy wyłącznie oryginalne części.
  • Wszystkie naprawy objęte są naszą standardową gwarancją serwisową.
  • Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wizytę w warsztacie ustalić w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • Prosimy o kontakt za pomocą preferowanego kanału komunikacji: listownie/pocztą e-mail/telefonicznie.
  • Automatyczne powiadomienia dla klientów zarejestrowanych na stronie lub w aplikacji You+Nissan.