MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE NISSANA, NASZYCH SAMOCHODÓW LUB NASZYCH USŁUG? NASZ ZESPÓŁ OBSŁUGI KLIENTA POMOŻE CI ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA WSZYSTKIE WĄTPLIWOŚCI.
Skontaktuj się z nami
W CZYM MOŻEMY POMÓC? ZADZWOŃ DO NAS LUB NAPISZ, JEŚLI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA DOTYCZĄCE FIRMY NISSAN, NASZYCH POJAZDÓW LUB USŁUG.
Zespół obsługi klienta do Twojej dyspozycji
Masz jakieś pytanie? Poniżej znajdziesz nasze dane kontaktowe
Dział Obsługi Klienta
W czym możemy pomóc? Skontaktuj się z naszym
Działem Obsługi Klienta. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Adres mailowy: bok_nissan@astara.com
Telefon: +48 801 647 726
Z zagranicy: +48 22 631 07 48
Skorzystaj ze swoich praw do ochrony danych osobowych
Nissan ceni Twoją prywatność i daje Ci pełne prawo do podejmowania decyzji dotyczących Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz złożyć wniosek dotyczący zmiany Twoich danych osobowych wyślij wiadomość na: privacy.pl@astara.com
Szanowni Klienci,
W związku z awarią techniczną infolinii Nissan Assistance mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w kontakcie telefonicznym. Jeżeli Państwa połączenie nie zostanie właściwie przekierowane do Nissan Assistance, prosimy o skorzystanie z narzędzia online do zgłaszania awarii pojazdu: https://nissan.eap.pl/
Nasz zespół pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem. Za niedogodności bardzo przepraszamy.
ZRÓB NASTĘPNY KROK
Infolinia biura obsługi klienta czynna pon.–pt. w godzinach 8–18.
Pomoc drogowa czynna całodobowo. Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.