MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE NISSANA, NASZYCH SAMOCHODÓW LUB NASZYCH USŁUG? NASZ ZESPÓŁ OBSŁUGI KLIENTA POMOŻE CI ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA WSZYSTKIE WĄTPLIWOŚCI.
Skontaktuj się z nami
W CZYM MOŻEMY POMÓC? ZADZWOŃ DO NAS LUB NAPISZ, JEŚLI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA DOTYCZĄCE FIRMY NISSAN, NASZYCH POJAZDÓW LUB USŁUG.

Zespół obsługi klienta do Twojej dyspozycji
Drodzy Klienci,
W związku z obecną sytuacją rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID19 oraz kierując się zaleceniami polskiego rządu, chcielibyśmy przekazać Państwu informację, o tym że:
Od 17.03.2020 roku aż do odwołania, Biuro Obsługi Klienta Nissan, będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.
Równocześnie informujemy, że zawiesiliśmy działanie czatu online. Tych z Państwa, którzy chcą się z nami skontaktować elektroniczne, zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy.
Proszę wziąć pod uwagę, że mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedziach.
Będziemy Państwa na bieżąco informować w miarę rozwoju sytuacji, a tymczasem życzymy Państwu zdrowia!
Biuro Obsługi Klienta Nissan
Kontakt online
Masz jakieś pytanie? Poniżej znajdziesz nasze dane kontaktowe.
Dział Obsługi Klienta
W czym możemy pomóc? Skontaktuj się z naszym
Działem Obsługi Klienta. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Telefon: 801 647726
Z zagranicy: +36 1 371 54 96
Dział Obsługi Klienta online
Jeśli jesteś już klientem Nissana, możesz zalogować się do strefy klienta albo zarezerwować usługę przez Internet.
Utwórz login YOU+NISSAN, aby uzyskać dostęp do spersonalizowanej obsługi oraz ofert i wydarzeń specjalnych Nissana.