Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Dzięki szerokiej gamie napędów z pewnością znajdziesz model, który spełni Twoje oczekiwania.
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Dzięki szerokiej gamie napędów z pewnością znajdziesz model, który spełni Twoje oczekiwania.
![Napęd mild hybrid, poprawa wydajności](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/Mild%20hybrid,%20optimising%20efficiency%20.png.ximg.l_6_m.smart.png)
Napęd mild hybrid, poprawa wydajności
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem. Dzięki szerokiej gamieSamochody z napędem mild hybrid to najprostszy sposób na zapoznanie się z zaletami silników zelektryfikowanych. Silnik benzynowy napędza koła, natomiast bateria litowo-jonowa zapewnia wsparcie podczas przyspieszania, pokonywania wzniesień i jazdy na autostradzie. Jedyna różnica, jaką zauważysz, to oszczędność paliwa i komfort jazdy – zwłaszcza w korku.
![Hybryda, ekscytujące możliwości z napędem elektrycznym](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/Hybrid_a_thrilling_electrified_experience.png.ximg.l_6_m.smart.png)
Hybryda, ekscytujące możliwości z napędem elektrycznym
W pojazdach hybrydowych obok zwykłego silnika benzynowego pracuje silnik elektryczny, który zapewnia wiele korzyści płynących z jazdy na napędzie elektrycznym, bez konieczności ładowania akumulatora. System automatycznie przełącza się między napędem elektrycznym, spalinowym lub ich kombinacją, w zależności od siły nacisku na pedał gazu.
![Napęd e-POWER – wyjątkowe rozwiązanie](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/e-POWER,%20a%20powerful%20combination%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20.png.ximg.l_6_m.smart.png)
Napęd e-POWER – wyjątkowe rozwiązanie
Technologia e-POWER łączy silnik benzynowy, który ładuje akumulator i silnik elektryczny, który napędza koła. Napęd ten działa na podobnej zasadzie jak w samochodzie elektrycznym, zmniejszając emisję spalin i koszty eksploatacji, ale ponieważ samochodu nie trzeba podłączać do sieci, kierowca nie musi zmieniać swoich przyzwyczajeń. Wykorzystuje również energię regeneracyjną, którą ładowany jest akumulator.
![W 100% elektryczny silnik](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/100%25%20Electric,%20driving%20the%20future.png.ximg.l_6_m.smart.png)
W 100% elektryczny silnik
Dzięki silnikowi elektrycznemu i baterii już nigdy nie będziesz musiał tankować. Samochody elektryczne są bardziej wydajne, ciche, a ich koszt eksploatacji i serwisowania jest niższy. Możesz ładować go w domu (np. za pomocą ładowarki naściennej) lub na stacjach ładowania dostępnych zarówno w miastach jak i w trasie.
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
Dostępne układy napędowe
Dostępne układy napędowe
Dostępne układy napędowe
Mild hybrid
![WO_T_MILD_HYBRID](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/test/MILD_HYBRID-v2.png.ximg.l_3_m.smart.png)
Hybryda
![WO_THYBRID](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/test/HYBRID-v2.png.ximg.l_3_m.smart.png)
e-POWER
![WO_T_e-Power](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/test/e-Power-v2.png.ximg.l_3_m.smart.png)
W 100% elektryczny
![WO_T_100_EV](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/experience_nissan/Electrification_final/LHD/test/100_EV-v2.png.ximg.l_3_m.smart.png)
![]() |
Skrzynia biegów | ![]() |
Silnik spalinowy | ![]() |
Silnik elektryczny | ![]() |
Bateria | ![]() |
Falownik | ![]() |
Generator |
---|
![]() |
Skrzynia biegów |
---|---|
![]() |
silnik |
![]() |
Motor |
![]() |
Akumulator |
![]() |
Falownik |
![]() |
Prądnica |
![]() |
Skrzynia biegów |
---|---|
![]() |
silnik |
![]() |
Motor |
![]() |
Akumulator |
![]() |
Falownik |
![]() |
Prądnica |
Napęd e-4ORCE na wszystkie koła
Nie chodzi o samą moc, ale o to, jak ją wykorzystujesz. Technologia e-4ORCE uwalnia pełny potencjał jazdy zelektryfikowanym samochodem, przekazując moc na odpowiednie koła we właściwym czasie, zapewniając niesamowitą kontrolę i komfort, niezależnie od nawierzchni. Dostępny w nowym Nissanie Ariya i nowym Nissanie X-Trail
![Makes acceleration easier](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/e4orce/100_electric_silent_smooth_sustainable_driving.png.ximg.l_6_m.smart.png)
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
![Elegancki Nissan LEAF na drodze.](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Leaf%20vignette.png.ximg.l_4_m.smart.png)
LEAF
100% elektryczny
Akumulator o mocy 40 kWh lub 62 kWh, aerodynamiczna sylwetka i zaawansowane technologie dodadzą Ci pewności na drodze. Odkryj zupełnie nowy sposób jazdy. Nissan LEAF z pewnością Cię zachwyci.
![Oszałamiający Nissan Ariya na górskiej drodze](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Arya%20vignette.png.ximg.l_4_m.smart.png)
ARIYA
100% elektryczny crossover
Nissan ARIYA z technologią e4ORCE to początek nowej ery płynnych, intuicyjnych i adaptacyjnych doświadczeń na pokładzie samochodu i poza nim. Całość wieńczy wyrafinowany design nadwozia inspirowany japońskim zamiłowaniem do innowacji.
![Imponujący nowy Nissan Qashqai](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Qashqai%20vignette.png.ximg.l_4_m.smart.png)
QASHQAI
Jedyny taki crossover
Nissan Qashqai, który w 2007 roku był pionierem w segmencie crossoverów, utrzymuje swoją popularność dzięki zaawansowanej technologii, dynamicznym osiągom typowym dla hatchbacka oraz praktyczności i stylistyce SUV-a.
![Juke miniaturka](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Juke_thumbnail.png.ximg.l_4_m.smart.png)
JUKE
Coupé crossover
Całe miasto zdaje się przyglądać, jak wjeżdżasz na drogę Nissanem Juke, który pewnie przemierza ulice dzięki inteligentnym systemom bezpieczeństwa, pewności siebie i odrobinie zadziorności. Wtapianie się w tłum nie wchodzi w rachubę.
![XTrail miniaturka](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/pl/experience_nissan/x-trail-experience-nissan.png.ximg.l_4_m.smart.png)
X-TRAIL
Rodzinny SUV
Nowa generacja Nissana X-Trail łączy w sobie najnowsze technologie, wyjątkowy design i praktyczną przestrzeń dla całej rodziny, które zapewnią wyjątkowe wrażenia podczas każdej podróży.
![Townstar Van](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/pl/vehicles/Townstar/experience-nissan-townstar-van.jpg.ximg.l_4_m.smart.jpg)
TOWNSTAR VAN
Kompaktowy VAN
Nissan Townstar Van to idealny wybór dla Twojej firmy. Został wyposażony w nowoczesne rozwiązania, zapewniające komfort podczas codziennej pracy oraz cichy i oszczędny napęd elektryczny, który dodatkowo obniża koszty eksploatacji.
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
![Dwaj biegacze patrzą w dal](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Group226.png.ximg.l_full_m.smart.png)
![Zrównoważona produkcja](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Group%2022.png.ximg.l_4_m.smart.png)
Zrównoważona produkcja
Etap produkcji samochodu jest naszym największym źródłem emisji, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby to zmienić. Dach słoneczny w Centrum części samochodowych Nissana w Amsterdamie zaspokaja 70% rocznego zapotrzebowania na energię, której nadmiar jest wysyłany do krajowej sieci elektrycznej.
![Samochód Nissana oświetlany efektownymi neonami](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Group%2024.png.ximg.l_4_m.smart.png)
W kierunku zerowej emisji
Ponad 500 000 sztuk Nissana LEAF sprzedanych na całym świecie oraz nowe modele dostosowane do wszystkich stylów życia sprawiają, że samochody o zerowej emisji nadal będą odgrywać ważną rolę w przyszłości marki Nissan. Obecnie, razem z organami władz centralnych i lokalnych w różnych krajach oraz z różnymi firmami i branżami, pracujemy nad zapewnieniem infrastruktury niezbędnej dla pojazdów bezemisyjnych.
![Zregenerowane akumulatory Nissana LEAF zasilające budynek](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Group%2023.png.ximg.l_4_m.smart.png)
Energia odnawialna
Jednym z naszych głównych priorytetów jest zapewnienie zrównoważonego cyklu eksploatacji samochodu elektrycznego na każdym jej etapie, od okresu przed produkcją po wycofanie z użytkowania. Zregenerowane akumulatory Nissana są ponownie wykorzystywane do magazynowania energii w budynkach, takich jak domy zasilane energią słoneczną czy stadion Johan Cruijff Arena w Amsterdamie. Jest to największy tego typu obiekt w Europie, który magazynuje wystarczającą ilość energii elektrycznej, aby zasilić całą okolicę.
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
![Pełna gama samochodów Nissana](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/range/Electrification/LHD/Group%20213.png.ximg.l_full_m.smart.png)
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o brytyjskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne niestandardowo lub wyłącznie w opcji (za dopłatą).
Podane osiągi dotyczą akumulatorów 40 kWh (Nissan LEAF) i 62 kWh (Nissan LEAF e+). Czas ładowania zależy od wielu warunków, w tym rodzaju i stanu ładowarki, temperatury akumulatora i otoczenia w miejscu użytkowania. Podany czas szybkiego ładowania wymaga wykorzystania ładowarki CHAdeMO. Nissan LEAF został opracowany z myślą o obsłudze większości rodzajów podróży w codziennym życiu. Jest wyposażony w specjalne zabezpieczenia, aby chronić akumulator podczas powtarzających się sesji szybkiego ładowania w krótkim czasie. Czas potrzebny na kolejne szybkie ładowanie może się wydłużyć, jeżeli temperatura akumulatora uruchomi technologię ochrony akumulatora.
Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect oraz musisz się zarejestrować i zalogować do aplikacji NissanConnect Services przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect Services, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej. Łączenie telefonu komórkowego w celu skorzystania z aplikacji NissanConnect powinno odbywać się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu samochodu. Korzystanie z systemu powinno być zawsze zgodne z zasadami Kodeksu Drogowego. Kierowcy powinni korzystać z systemu tylko wtedy, kiedy mogą to zrobić bezpiecznie. Użytkownicy powinni pamiętać, że korzystanie z technologii głośnomówiącej może odwracać uwagę od drogi, co może mieć negatywny wpływ na kontrolę nad pojazdem.
Zużycie energii elektrycznej Kontekst miasta, normalna jazda ekologiczna.