Pokazane opcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne w ramach opcji za dodatkową opłatą.
1 Bezpłatne usługi (Historia i Analiza Jazdy, Pomoc Nissana, Pomoc w Awariach, Stan Pojazdu, Menedżer Baterii – tylko dla pojazdów elektrycznych) są dostępne przez 7 lat, w zależności od modelu i wersji wyposażenia. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z dealerem Nissana.
2 Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect Services oraz musisz się zarejestrować i zalogować do aplikacji NissanConnect Services przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect Services, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej. Łączenie telefonu komórkowego w celu skorzystania z aplikacji NissanConnect powinno odbywać się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu samochodu. Korzystanie z systemu powinno być zawsze zgodne z zasadami Kodeksu Drogowego. Kierowcy powinni korzystać z systemu tylko wtedy, kiedy mogą to zrobić bezpiecznie. Użytkownicy powinni pamiętać, że korzystanie z technologii głośnomówiącej może odwracać uwagę od drogi, co może mieć negatywny wpływ na kontrolę nad pojazdem.
3 Aplikacje Apple CarPlay® i Android Auto™ są dostępne bezpłatnie, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.
false