Poznaj oceny naszych dealerów.
W Nissanie regularnie mierzymy poziom zadoowolenia klientów po dokonanym zakupie lub wykonanej naprawie w naszych autoryzowanych punktach dealerskich,.
Dowiedz się więcej o tym jak oceniamy.
-10% na akcesoria transportowe
Poprzeczki dachowe, bagażniki dachowe, mocowania na narty.
Oferta dotyczy wybranych modeli Nissan. Po więcej szczegółów skontaktuj się ze swoim najbliższym dealerem
Nasze salony sprzedaży i warsztaty są teraz gotowe, aby bezpiecznie Cię powitać. Skontaktuj się ze swoim dealerem Nissana, aby poznać daty i godziny otwarcia salonów i punktów serwisowych Nissana.
Poznaj oceny naszych dealerów.
W Nissanie regularnie mierzymy poziom zadoowolenia klientów po dokonanym zakupie lub wykonanej naprawie w naszych autoryzowanych punktach dealerskich,.
Dowiedz się więcej o tym jak oceniamy.
Ocena za pomocą gwiazdek: Ocena za pomocą gwiazdek dla naszego Autoryzowanego Dealera/Autoryzowanej Stacji Obsługi oparta jest na zadowoleniu klientów wyrażonym przez nich samych. Ocena jest generowana na podstawie odpowiedzi w niezależnej ankiecie zadowolenia klientów (online lub telefonicznej) przeprowadzanej w okresie ostatnich 6 miesięcy oraz dotyczącej zakupu nowego samochodu lub korzystania z usług serwisowych. Rankingi aktualizowane są w cyklu miesięcznym. Jeden dotyczy oceny salonu sprzedaży, drugi ocenu serwisu. Liczba otrzymanych odpowiedzi pokazywana jest w następującyc sposób (...). Na podstawie wyników ankiet, średnia ocen przekazanych przez naszych klientów prezentowana jest jak niżej: - Od 1 do 1,24 = 1 gwiazdka - Od 1,25 do 1,74 = 1,5 gwiazdki - Od 1,75 do 2,24 = 2 gwiazdki - Od 2,25 do 2,74 = 2,5 gwiazdki - Od 2,75 do 3,24 = 3 gwiazdki - Od 3,25 do 3,74 = 3,5 gwiazdki - Od 3,75 do 4,24 = 4 gwiazdki - Od 4,25 do 4,74 = 4,5 gwiazdki - Więcej niż 4,75 = 5 gwiazdek Dlaczego nie widać oceny? W niektórych przypadkach ocena nie jest pokazywana. N/A oznacza, że Autoryzowany Dealer/Autoryzowana Stacja Obsługi nie świadczy usług. Brak oceny oznacza, że salon/serwis są nowe na rynku lub liczba odpowiedzi jest zbyt niska, aby wygenerować ocenę przy pomocy gwiazdek. Minimalna liczba ocen klientów do ukazania oceny to 10.
Ocena za pomocą gwiazdek:
Ocena za pomocą gwiazdek dla naszego Autoryzowanego Dealera/Autoryzowanej Stacji Obsługi oparta jest na zadowoleniu klientów wyrażonym przez nich samych. Ocena jest generowana na podstawie odpowiedzi w niezależnej ankiecie zadowolenia klientów (online lub telefonicznej) przeprowadzanej w okresie
ostatnich 6 miesięcy oraz dotyczącej zakupu nowego samochodu lub korzystania z usług serwisowych. Rankingi aktualizowane są w cyklu miesięcznym. Jeden dotyczy oceny salonu sprzedaży, drugi ocenu serwisu.
Liczba otrzymanych odpowiedzi pokazywana jest w następującyc sposób (...).
Na podstawie wyników ankiet, średnia ocen przekazanych przez naszych klientów prezentowana jest jak niżej:
- Od 1 do 1,24 = 1 gwiazdka
- Od 1,25 do 1,74 = 1,5 gwiazdki
- Od 1,75 do 2,24 = 2 gwiazdki
- Od 2,25 do 2,74 = 2,5 gwiazdki
- Od 2,75 do 3,24 = 3 gwiazdki
- Od 3,25 do 3,74 = 3,5 gwiazdki
- Od 3,75 do 4,24 = 4 gwiazdki
- Od 4,25 do 4,74 = 4,5 gwiazdki
- Więcej niż 4,75 = 5 gwiazdek
Dlaczego nie widać oceny?
W niektórych przypadkach ocena nie jest pokazywana. N/A oznacza, że Autoryzowany Dealer/Autoryzowana Stacja Obsługi nie świadczy usług. Brak oceny oznacza, że salon/serwis są nowe na rynku lub liczba odpowiedzi jest zbyt niska, aby wygenerować ocenę przy pomocy gwiazdek. Minimalna liczba ocen klientów do ukazania oceny to 10.