1 Kierowca nie powinien polegać wyłącznie na funkcjach zapewniających wygodę jazdy. Niektóre funkcje mogą nie działać we wszystkich warunkach i okolicznościach. Należy wziąć pod uwagę prędkość i inne czynniki. Aby zapoznać się z regulaminem dotyczącym technologii Nissana, zapraszamy do kontaktu z dealerem Nissana lub na stronę www.nissan.pl/

2 Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect Services oraz musisz się zarejestrować i zalogować do aplikacji NissanConnect Services przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect Services, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej. Aplikacje Apple CarPlay i Android Auto są dostępne bezpłatnie, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.

3 Łączenie telefonu komórkowego w celu skorzystania z aplikacji NissanConnect powinno odbywać się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu samochodu. Korzystanie z systemu powinno być zawsze zgodne z zasadami Kodeksu Drogowego. Kierowcy powinni korzystać z systemu tylko wtedy, kiedy mogą to zrobić bezpiecznie. Użytkownicy powinni pamiętać, że korzystanie z technologii głośnomówiącej może odwracać uwagę od drogi, co może mieć negatywny wpływ na kontrolę nad pojazdem.

4 Bezpłatne usługi (Nissan w Asystencie Google, Historia i analiza jazdy, Pomoc i usługa Assistance Nissana, Pomoc w razie awarii, Przeglądy pojazdu, Menedżer akumulatora – tylko dla pojazdów elektrycznych) są dostępne bezpłatnie przez okres 7 lat, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.