¹ Kierowca nie powinien polegać wyłącznie na funkcjach zapewniających wygodę jazdy. Niektóre funkcje mogą nie działać we wszystkich warunkach i okolicznościach. Należy wziąć pod uwagę prędkość i inne czynniki. Aby zapoznać się z regulaminem dotyczącym technologii Nissana, zapraszamy do kontaktu z dealerem Nissana lub na stronę www.nissan.pl/.
² Technologia ProPILOT Assist jest dostępna wyłącznie w wybranych modelach z automatyczną skrzynią biegów. System ProPILOT Assist to innowacyjna technologia wsparcia kierowcy, która nie jest w stanie zapobiec kolizjom na drodze. System ProPILOT Assist jest przeznaczony wyłącznie na drogi szybkiego ruchu (oddzielone barierami) i wymaga stałej uwagi kierowcy oraz trzymania rąk na kierownicy). System Navi-link obejmuje funkcję rozpoznawania znaków drogowych, która może jednak nie wykrywać i nie odczytywać wszystkich znaków we wszystkich warunkach drogowych. Kierowca powinien obserwować wszystkie znaki drogowe i przestrzegać przepisów ruchu drogowego. Kierowca jest odpowiedzialny za zachowanie czujności, bezpieczną jazdę i kontrolowanie samochodu przez cały czas. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w Podręczniku właściciela.
³ Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect Services oraz musisz się zarejestrować i zalogować do aplikacji NissanConnect Services przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect Services, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej.
⁴ Mapy i bieżące informacje o natężeniu ruchu, usługi zdalnego sterowania oraz inteligentne powiadomienia są płatne, ale przez okres 3 lat są oferowane bezpłatnie dla kwalifikujących się samochodów wyposażonych w aplikację NissanConnect Services. Zapraszamy na stronę poświęconą pojazdom wyposażonym w tę aplikację lub do sięgnięcia po broszurę dotyczącą konkretnego samochodu, aby dowiedzieć się więcej. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.
⁵ Aplikacje Apple CarPlay i Android Auto są dostępne bezpłatnie, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.
⁶ Aplikacja NissanConnect Services jest dostępna dla samochodów elektrycznych i spalinowych (od lipca 2022). Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana.
Elementy wyposażenia są dostępne w zależności od wersji, w standardzie lub wyłącznie w opcji (za dodatkową opłatą).