ZAAWANSOWANY TECHNOLOGICZNIE, W 100% ELEKTRYCZNY
NISSAN LEAF®

  • CENA OD

Nissan LEAF 3/4 front with city in the background

Most sold logo

ZASIĘG

WIĘKSZY

MOC****

WIĘKSZA

WYBÓR

WIĘKSZY

Źródło: AAA (Association Auxiliaire de l'Automobile), Nissan LEAF z roku modelowego 2018 to najczęściej rejestrowany samochód elektryczny w UE w 2018 r.

Ilustracje podano w celach poglądowych. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o brytyjskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Przedstawione opcje mogą być niedostępne lub mogą występować jedynie w określonych klasach.

 

Podany zasięg oraz moc są wartościami maksymalnymi dla jazdy w cyklu mieszanym odpowiednio dla wersji 40 kWh oraz 62 kWh.
Dane dotyczące zasięgu w cyklu mieszanym uzyskano na podstawie testow laboratoryjnych, zgodnie z prawodawstwem Unii Europejskiej. Ich celem jest porownanie osiągow rożnych typow pojazdow.
Informacje nie odnoszą się do konkretnego egzemplarza samochodu i nie stanowią części oferty. Mogą one nie odzwierciedlać wynikow uzyskiwanych w trakcie jazdy w warunkach rzeczywistych.
Wyposażenie dodatkowe, serwisowanie, styl prowadzenia i pozatechniczne czynniki, takie jak warunki atmosferyczne, mogą mieć wpływ na wyniki. Wyniki zostały określone zgodnie z nową
ogolnoświatową zharmonizowaną procedurą testową pojazdow (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP). LEAF 62 kWh: zużycie energii: 180 Wh/km, LEAF 40 kWh: 0 g/km, 206 Wh/km. Zdjęcia są jedynie ilustracją. Dane i fakty podane w niniejszej reklamie służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty zawarcia umowy.

 

* Źródło: AAA (Association Auxiliaire de l'Automobile), Nissan LEAF z roku modelowego 2018 to najczęściej rejestrowany samochód elektryczny w UE w 2018 r.

 

** Dane dotyczące zasięgu uzyskano na podstawie testów laboratoryjnych, zgodnie z prawodawstwem Unii Europejskiej. Ich celem jest porównanie osiągów różnych typów pojazdów. Informacje nie odnoszą się do konkretnego egzemplarza samochodu i nie stanowią części oferty. Mogą one nie odzwierciedlać wyników uzyskiwanych w trakcie jazdy w warunkach rzeczywistych. Wyposażenie dodatkowe, serwisowanie, styl prowadzenia i pozatechniczne czynniki, takie jak warunki atmosferyczne, mogą mieć wpływ na wyniki. Wyniki zostały określone zgodnie z nową ogólnoświatową zharmonizowaną procedurą testową pojazdów (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP).

 

*** System ProPilot jest dostępny tylko w wybranych modelach. System ProPilot to innowacyjna technologia wsparcia kierowcy, która nie jest w stanie zapobiec kolizjom na drodze. System ProPilot jest przeznaczony wyłącznie na drogi szybkiego ruchu (oddzielone barierami) i wymaga stałej uwagi kierowcy i trzymania rąk na kierownicy. Kierowca jest odpowiedzialny za zachowanie czujności, bezpieczną jazdę i możliwość przejęcia kontroli nad samochodem w każdej chwili.

*** Zużycie energii (Wh/km): w cyklu mieszanym 180-206; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 0. Zero emisji CO2 podczas jazdy.

 

***** Podane osiągi dotyczą akumulatorów 40 kWh (LEAF) i 62 kWh (LEAF e+). Czas ładowania zależy od wielu warunków, w tym rodzaju i stanu ładowarki, temperatury akumulatora i otoczenia w miejscu użytkowania. Podany czas szybkiego ładowania wymaga wykorzystania ładowarki CHAdeMO. Nissan LEAF został opracowany z myślą o obsłudze większości rodzajów podróży w codziennym życiu. Jest wyposażony w specjalne zabezpieczenia, aby chronić akumulator podczas powtarzających się sesji szybkiego ładowania w krótkim czasie. Czas potrzebny na kolejne szybkie ładowanie może się wydłużyć, jeżeli temperatura akumulatora uruchomi technologię ochrony akumulatora.