• Pomiń, aby przejść do głównych treści

Takata

ZALOGUJ SIĘ W SERWISIE YOU+NISSAN
"Username"
Open/Close menu
  • NASZE MODELE
  • AUTA DOSTĘPNE OD RĘKI
  • OFERTY ZAKUPU
    • OFERTY
    • OFERTA PROMOCYJNA NISSAN QASHQAI
    • FINANSOWANIE
    • NISSAN ABONAMENT
    • NISSAN SELECT
    • ZAPYTAJ O OFERTĘ
    • SAMOCHÓD W ROZLICZENIU
    • SAMOCHODY UŻYWANE
    • FLOTA
    • ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
    • ZNAJDŹ DEALERA
  • DLA UŻYTKOWNIKA
    • ZAREZERWUJ WIZYTĘ W SERWISIE
    • PROMOCJE SERWISOWE
    • ZALOGUJ SIĘ W SERWISIE YOU+NISSAN
    • APLIKACJE NISSANA
    • POŁĄCZ SWÓJ SMARTFON Z SAMOCHODEM
    • ZAKTUALIZUJ MAPY
    • AKCESORIA
    • PRZEGLĄDY I NAPRAWY
    • GWARANCJA
    • KAMPANIE NAPRAWCZE I SERWISOWE
    • POMOC DROGOWA NISSANA
    • SKONTAKTUJ SIĘ Z DEALEREM
    • INSTRUKCJE OBSŁUGI
  • ODKRYJ NISSAN
    • ELEKTRYFIKACJA
    • INTELLIGENT MOBILITY
    • APLIKACJE NISSANA
    • POKŁADOWE SYSTEMY INFOROZRYWKI
    • SAMOCHODY KONCEPCYJNE
    • NISSAN SPORT
    • GWARANCJA
    • SERWIS
  • CENNIKI
  • ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
  • AUTA DOSTĘPNE OD RĘKI
  • ZNAJDŹ DEALERA
  • ZAPYTAJ O OFERTĘ
  • MÓJ WIRTUALNY SALON
  • FLOTA
  • SHOP@HOME
  • POZOSTAŃMY W KONTAKCIE
  • KONTAKT
  • WSZYSTKIE MODELE
  • ELEKTRYCZNE
  • HYBRYDOWE I e-POWER
  • SPALINOWE I MILD HYBRID
Nowa Micra
Nissan Leaf
ariya
Nissan Townstar
Nissan Townstar Combi
Nissan Leaf
ariya
Nissan Townstar
Nowa Micra
Nissan Townstar Combi

  • Takata
    Takata
    • Dla Właściciela
    • Usługi
    • Nasza Obietnica
    • YOU+NISSAN
    • Aplikacje NissanConnect (NCS)
    • Systemy pokładowe NissanConnect
    • Instrukcje obsługi Nissana
Takata

URZĄDZENIE NAPEŁNIAJĄCE PODUSZKI POWIETRZNE FIRMY TAKATA – KAMPANIA SERWISOWA

  • Poduszki powietrzne Takata: na czym polega problem
  • Co powinieneś zrobić?
  • Co Nissan robi, aby pomóc klientom posiadającym samochód z wadliwą częścią?
  • Nie zwlekaj!

Poduszki powietrzne Takata: na czym polega problem

Dostawca poduszek powietrznych Takata poinformował Nissana, że w poduszce powietrznej zamontowanej w Twoim samochodzie może z czasem powstać usterka.
W czasie wypadku taka poduszka powietrzna może napełnić się z tak ekstremalną siłą, że części zespołu poduszki powietrznej mogą ulec zniszczeniu, rozrzucając metalowe fragmenty wewnątrz kabiny.
W takich okolicznościach te metalowe części mogą spowodować poważne obrażenia kierującego i pasażerów.


Co powinieneś zrobić?

Nie zwlekaj. Zacznij działać. Jeżeli samochód nie został jeszcze naprawiony, prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem Nissana i podanie numeru VIN w celu weryfikacji, czy ta kampania naprawcza dotyczy Twojego pojazdu. Poniżej zostały wyszczególnione samochody z wadliwą częścią, wraz z datami produkcji.

Dodatkowe informacje dotyczące tylko modelu Nissan Note/Tiida: Nissan zaczął kontaktować się listownie ze wszystkimi posiadaczami wadliwych części w celu bezpłatnej wymiany urządzenia napełniającego poduszkę powietrzną pasażera. Nissan planuje rozesłać pisma do wszystkich klientów, których dotyczy ta akcja serwisowa, do lipca 2018 r. Przed umówieniem się z dealerem na wymianę poduszki prosimy poczekać na otrzymanie takiego pisma. Pytania na temat Nissana Nissan Note prosimy kierować na ten numer – 0 801 647726

Model Produkcja od Produkcja do
Almera
22/05/2001
25/12/2008
Tiida 13/11/2007 01/08/2014
Almera Tino 22/08/2001 21/11/2005
Teana 05/04/2004 01/11/2007
Maxima QX 03/07/2000 11/06/2003
X-trail 02/07/2001 28/11/2008
Pickup Navara 24/04/2001 25/12/2003
Patrol 19/02/2001 24/12/2008
Terrano 06/01/2003 28/11/2006
Pathfinder 19/07/2001 09/07/2004
Note 30/08/2005 19/07/2013

Weryfikacja numeru VIN Takata

Gdzie znajdę numer VIN samochodu?

Numer identyfikacyjny samochodu, czyli w skrócie VIN, znajduje się w dolnym rogu na przedniej szybie, po wewnętrznej stronie ramy drzwi od strony kierowcy oraz w książce serwisowej. Zwykle składa się on z 17 cyfr.  


Co Nissan robi, aby pomóc klientom posiadającym samochód z wadliwą częścią?

Zgodnie ze standardową polityką dotyczącą kampanii naprawczych Nissan:

  • Powiadamia wszystkich klientów, których dane kontaktowe posiada
  • Wymień bezpłatnie wadliwą część, kontaktując się wcześniej z najbliższym dealerem Nissana

Jak mogę skontaktować się z Nissanem w celu sprawdzenia samochodu lub w razie pytań dotyczących tej kampanii naprawczej?

Kampania naprawcza Nissana - Takata - Telefon

Zadzwoń pod numer 0 801 647726

Masz pytania? Chcesz porozmawiać z nami na temat tej kampanii naprawczej?
Zadzwoń do nas. Chętnie udzielimy odpowiedzi.

Kampania naprawcza Nissana - Takata - E-mail

Wyślij e-mail

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij nam e-mail. Chętnie udzielimy odpowiedzi.

Wyślij e-mail

Znajdź dealera

Wszyscy dealerzy na naszej liście

Wszyscy dealerzy w Polsce

  1. Strona główna
  2. Dla Właściciela
  3. Takata

Toggle DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA menu DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

  • Dział najczęściej zadawanych pytań (FAQ)
  • Słowniczek
  • Kontakt
  • WLTP - Nowy test emisji spalin
  • RODO: Ochrona danych
  • Pierwsza pomoc – dokumentacja techniczna pojazdów Nissana

Toggle Gama menu Gama

  • Samochody osobowe
  • Crossovery
  • Samochody elektryczne
  • Samochody Mild Hybrid
  • Samachody Hybrid
  • Pojazdy użytkowe
  • Samochody sportowe i pojazdy Nismo

Toggle SIEĆ menu SIEĆ

  • Wyszukiwarka dealerów
  • Zostań dealerem
  • Nissan Intelligent Mobility

Toggle Nissan – media społecznościowe menu Nissan – media społecznościowe

  • facebook
  • youtube
  • Strony globalne
  • Mapa strony
  • Serwis informacyjny
  • Rekrutacja
  • Strategia podatkowa
  • Prywatność
  • Pliki cookie
  • Regulamin

© Nissan 2023

  • ZOBACZ OFERTY
  • ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
  • ZNAJDŹ DEALERA
  • POPROŚ O BROSZURĘ
  • KONFIGURUJ