APLIKACJA NISSANCONNECT SERVICES

Weź swój telefon i wsiądź do samochodu! Następnie wykonaj poniższe proste kroki, aby zacząć korzystać z usług w chmurze.

 

APLIKACJA NISSANCONNECT SERVICES

Weź swój telefon i wsiądź do samochodu! Następnie wykonaj poniższe proste kroki, aby zacząć korzystać z usług w chmurze.

 

APLIKACJA NISSANCONNECT SERVICES

Weź swój telefon i wsiądź do samochodu! Następnie wykonaj poniższe proste kroki, aby zacząć korzystać z usług w chmurze.

Krok 1

Pobierz

 

Pobierz aplikację NissanConnect Services na smartfon, tak jak każdą inną aplikację ze sklepu App Store lub Google Play.

 

Pobierz ze sklepu Google Play

Pobierz z Apple App Store

Instrukcja parowania Nissana Townstar

Krok 2

Zaloguj się lub zarejestruj

 

Utwórz w aplikacji konto NissanConnect Services lub zaloguj się, jeśli już je masz.

 

Krok 3

Wprowadź w aplikacji numer identyfikacyjny samochodu (VIN)

 

Ten 17-znakowy numer znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym pojazdu lub patrząc od zewnętrznej strony samochodu, w rogu deski rozdzielczej, blisko styku z przednią szybą po stronie kierowcy. W przypadku nowego Nissana X-Trail numer VIN znajdziesz na dolnej części słupka pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami bocznymi od strony kierowcy.

 

Krok 4

Pobierz kod parowania pokazany na ekranie pokładowym

 

ARIYA, Qashqai (produkcja od czerwiec 2022), nowy X-Trail:
Włącz system info-rozrywki i ze strony głównej wybierz opcję Aplikacje > NissanConnect Services > Kanały informacyjne > Informacje o koncie > Kod parowania z samochodem.
Jeżeli folder „Informacje o koncie” nie pojawia się, przejdź do opcji „Edytuj listę kanałów” i wybierz „Tak”. Następnie wróć do strony „Informacje o koncie”.

 

Juke, LEAF, Qashqai (produkcja przed czerwiec 2022), Navara:
Włącz system info-rozrywki i ze strony głównej wybierz opcję Informacje > NissanConnect Services > Kanały informacyjne > Informacje o koncie > Kod parowania z samochodem.
Jeżeli folder „Informacje o koncie” nie pojawia się, przejdź do opcji „Edytuj listę kanałów” i wybierz „Tak”. Następnie wróć do strony „Informacje o koncie”.

Krok 5

Wprowadź kod parowania do aplikacji

 

Wróć do aplikacji i wprowadź kod parowania. Aplikacja potwierdzi aktywowanie usługi. Gdy tylko tak się stanie, możesz ruszać w drogę. Miłej podróży w łączności ze światem!

 

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Need help?

Telefoniczne centrum obsługi klienta Nissana

Kontakt z nami

Skontaktuj się z nami w każdej chwili pod numerem 801 647 726 lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy, jeśli chcesz otrzymać odpowiedź elektroniczną.

Odpowiedzi na wszystkie pytania

Odpowiedzi na wszystkie pytania

All your questions answered


Pamiętaj, że aktywacja usług może potrwać do 24 godzin.