Ilustracje podano w celach poglądowych. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o brytyjskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Przedstawione opcje mogą być niedostępne lub mogą występować jedynie w określonych klasach.

 

* Źródło: AAA (Association Auxiliaire de l'Automobile), Nissan LEAF z roku modelowego 2018 to najczęściej rejestrowany samochód elektryczny w UE w 2018 r.

 

** Dane dotyczące zasięgu uzyskano na podstawie testów laboratoryjnych, zgodnie z prawodawstwem Unii Europejskiej. Ich celem jest porównanie osiągów różnych typów pojazdów. Informacje nie odnoszą się do konkretnego egzemplarza samochodu i nie stanowią części oferty. Mogą one nie odzwierciedlać wyników uzyskiwanych w trakcie jazdy w warunkach rzeczywistych. Wyposażenie dodatkowe, serwisowanie, styl prowadzenia i pozatechniczne czynniki, takie jak warunki atmosferyczne, mogą mieć wpływ na wyniki. Wyniki zostały określone zgodnie z nową ogólnoświatową zharmonizowaną procedurą testową pojazdów (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP).

 

*** System ProPilot jest dostępny tylko w wybranych modelach. System ProPilot to innowacyjna technologia wsparcia kierowcy, która nie jest w stanie zapobiec kolizjom na drodze. System ProPilot jest przeznaczony wyłącznie na drogi szybkiego ruchu (oddzielone barierami) i wymaga stałej uwagi kierowcy i trzymania rąk na kierownicy. Kierowca jest odpowiedzialny za zachowanie czujności, bezpieczną jazdę i możliwość przejęcia kontroli nad samochodem w każdej chwili.

 

**** Zużycie energii (Wh/km): w cyklu mieszanym 180-206; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 0. Zero emisji CO2 podczas jazdy.

 

***** Podane osiągi dotyczą akumulatorów 40 kWh (LEAF) i 62 kWh (LEAF e+). Czas ładowania zależy od wielu warunków, w tym rodzaju i stanu ładowarki, temperatury akumulatora i otoczenia w miejscu użytkowania. Podany czas szybkiego ładowania wymaga wykorzystania ładowarki CHAdeMO. Nissan LEAF został opracowany z myślą o obsłudze większości rodzajów podróży w codziennym życiu. Jest wyposażony w specjalne zabezpieczenia, aby chronić akumulator podczas powtarzających się sesji szybkiego ładowania w krótkim czasie. Czas potrzebny na kolejne szybkie ładowanie może się wydłużyć, jeżeli temperatura akumulatora uruchomi technologię ochrony akumulatora.