Hybrydowy
SILNIK
Hybrydowy
SILNIK
Hybrydowy
SILNIK
Hybrydowy
SILNIK
143KM
MOC
143KM
MOC
143KM
MOC
143KM
143KM
143KM
Aż do
80%
Aż do
80%
Aż do
80%
Aż do
19%
Aż do
19%
Aż do
19%
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
114KM
MOC
114KM
MOC
114KM
MOC
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o polskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne niestandardowo lub wyłącznie w opcji (za dodatkową dopłatą).
¹ W porównaniu z Nissanem Juke wyposażonym w silnik benzynowy.
² Nie dotyczy wersji z napędem hybrydowym, a jedynie wersji wyposażonej w 7-biegową dwusprzęgłową skrzynię (DCT).
3 Porównanie Nissana Juke N-Connecta DIG-T 114 KM DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KM. Nissan Juke N-Connecta DIG-T DCT 114 KM, benzyna: zużycie paliwa (l/100 km): niska prędkość: 7.5-7.8; średnia prędkość: 5.6–5.9; wysoka prędkość: 5.2–5.5; bardzo wysoka prędkość: 6.6-7.1; w cyklu mieszanym: 6.1–6.5; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 138–146. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KM: zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5.0–5.2; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 114–117. Pojazd posiada homologację zgodną z przepisami UE przy zastosowaniu bardziej realistycznej procedury testowej WLTP. Z tego względu dane NEDC nie są dostępne dla tego samochodu.
4 Tryby jazdy dostępne są tylko w niektórych wersjach i wpływają na opór kierownicy, reakcję pedału przyspieszenia i działanie klimatyzacji.
Dane dotyczące zasięgu uzyskano na podstawie testów laboratoryjnych, zgodnie z prawodawstwem Unii Europejskiej. Ich celem jest porównanie osiągów różnych typów pojazdów. Informacje nie odnoszą się do konkretnego egzemplarza samochodu i nie stanowią części oferty. Mogą one nie odzwierciedlać wyników uzyskiwanych w trakcie jazdy w warunkach rzeczywistych. Wyposażenie dodatkowe, serwisowanie, styl prowadzenia i pozatechniczne czynniki, takie jak warunki atmosferyczne, mogą mieć wpływ na wyniki. Wyniki zostały określone zgodnie z nową ogólnoświatową zharmonizowaną procedurą testowania pojazdów lekkich (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP).