Hybrydowy
SILNIK
Za kierownicą tego zelektryfikowanego modelu poczujesz prawdziwe emocje. Nissan Juke Hybrid wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię, która łączy atuty silnika elektrycznego i benzynowego, oferując do 19% niższe zużycie paliwa1. Dzięki temu jazda jest przyjemna, precyzyjna, cicha i wydajna. Nissan Juke może być również wyposażony w silnik benzynowy DIG-T o mocy 114 KM z ręczną skrzynią biegów lub przekładnią automatyczną DCT.
HYBRYDOWY NISSAN JUKE
Hybrydowy
SILNIK
Hybrydowy
SILNIK
Hybrydowy
SILNIK
143KM
MOC
143KM
MOC
143KM
MOC
Poczuj, jak samochód doskonale reaguje na pedał przyspieszenia dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu silnika elektrycznego. Technologia, w którą wyposażony jest Nissan Juke Hybrid, wykorzystuje bezsprzęgłową, inteligentną przekładnię wielotrybową inspirowaną samochodami Formuły E, gdzie silnik elektryczny i benzynowy pracują niezależnie lub razem, zapewniając większą szybkość reakcji i dynamikę prowadzenia. Pojazd wybiera jeden z trybów, aby dopasować się do stylu kierowcy, zapewniając moc i przyjemność z jazdy.
143KM
143KM
143KM
Teraz codzienne dojazdy do pracy będą najprzyjemniejszą częścią dnia. Maksymalna moc podczas jazdy po mieście i 143 KM pod maską w parze z inteligentną wielostopniową skrzynią biegów zapewniają natychmiastowy moment obrotowy i ciszę w samochodzie. Poczuj radość z jazdy za kółkiem Nissana Juke.
Aż do
80%
Aż do
80%
Aż do
80%
Rozkoszuj się ciszą podczas niemal bezgłośnego przejazdu ulicami miasta. Podczas podróży po mieście do 80% czasu samochód pracuje w trybie napędu elektrycznego, bez konieczności ładowania, a i tak zapewnia maksymalne emocje i szybkość reakcji (67% czasu w cyklu mieszanym wg WLTP)3.
Aż do
19%
Aż do
19%
Aż do
19%
Efektywność i zadziorność mogą iść ręka w rękę. W tej wyjątkowej hybrydzie hamowanie regeneracyjne zasila baterię silnika elektrycznego, a silnik benzynowy włącza się tylko wtedy, gdy jest potrzebny. Rezultat? Zużycie paliwa jest do 19% niższe niż w przypadku Nissana Juke z silnikiem benzynowym z automatyczną skrzynią biegów (5 l/100 km w cyklu mieszanym wg WLTP)1, 3.
e-Pedal Step to autorska technologia Nissana, która pozwala efektywnie przyspieszać i zwalniać przy użyciu tylko pedału gazu przy prędkościach powyżej 10 km/h. Pedał hamulca służy jedynie do ostrzejszego hamowania i całkowitego zatrzymania samochodu.
SILNIK BENZYNOWY
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
DIG-T
SILNIK BENZYNOWY
114KM
MOC
114KM
MOC
114KM
MOC
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
200NM
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
Nissan Juke oferowany jest również z lekkim silnikiem spalinowym o pojemności 1.0 l z manualną lub automatyczną skrzynią biegów DCT.
Przejmij kontrolę nad samochodem. 6-biegowa manualna skrzynia Nissana Juke zapewnia szybką zmianę biegów i reakcję, dzięki czemu każda podróż staje się prawdziwą przyjemnością2.
Natychmiastowa reakcja. 7-biegowa automatyczna dwusprzęgłowa przekładnia (DCT) działa jak tradycyjna automatyczna skrzynia, zapewniając wygodne prowadzenie samochodu. Kiedy czujesz potrzebę większych emocji, reakcja skrzyni DCT będzie płynna i szybka, sprawiając radość przy każdym użyciu2.
Wybierz tryb ECO, aby zmniejszyć spalanie, tryb Standard dla najlepszej równowagi między poziomem zużycia paliwa a wydajnością, lub tryb Sport dla maksymalnych emocji podczas jazdy4.
Natychmiastowa reakcja na wyciągnięcie ręki.
Zaawansowana 7-biegowa skrzynia biegów DCT ma zamontowane w kierownicy łopatki, które umożliwiają zmianę biegów bez odrywania rąk od kierownicy2.
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o polskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne niestandardowo lub wyłącznie w opcji (za dodatkową dopłatą).
¹ W porównaniu z Nissanem Juke wyposażonym w silnik benzynowy.
² Nie dotyczy wersji z napędem hybrydowym, a jedynie wersji wyposażonej w 7-biegową dwusprzęgłową skrzynię (DCT).
3 Porównanie Nissana Juke N-Connecta DIG-T 114 KM DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KM. Nissan Juke N-Connecta DIG-T DCT 114 KM, benzyna: zużycie paliwa (l/100 km): niska prędkość: 7.5-7.8; średnia prędkość: 5.6–5.9; wysoka prędkość: 5.2–5.5; bardzo wysoka prędkość: 6.6-7.1; w cyklu mieszanym: 6.1–6.5; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 138–146. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KM: zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5.0–5.2; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 114–117. Pojazd posiada homologację zgodną z przepisami UE przy zastosowaniu bardziej realistycznej procedury testowej WLTP. Z tego względu dane NEDC nie są dostępne dla tego samochodu.
4 Tryby jazdy dostępne są tylko w niektórych wersjach i wpływają na opór kierownicy, reakcję pedału przyspieszenia i działanie klimatyzacji.
Dane dotyczące zasięgu uzyskano na podstawie testów laboratoryjnych, zgodnie z prawodawstwem Unii Europejskiej. Ich celem jest porównanie osiągów różnych typów pojazdów. Informacje nie odnoszą się do konkretnego egzemplarza samochodu i nie stanowią części oferty. Mogą one nie odzwierciedlać wyników uzyskiwanych w trakcie jazdy w warunkach rzeczywistych. Wyposażenie dodatkowe, serwisowanie, styl prowadzenia i pozatechniczne czynniki, takie jak warunki atmosferyczne, mogą mieć wpływ na wyniki. Wyniki zostały określone zgodnie z nową ogólnoświatową zharmonizowaną procedurą testowania pojazdów lekkich (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP).