Posiadam Nissana wyposażonego w system nawigacji. Czy kwalifikuję się do programu MapCare™?

Nie jestem uprawniony do skorzystania z programu Nissan MapCare™. Jak mogę zamówić aktualizację map?

Czy mogą samodzielnie dokonać aktualizacji systemu MapCare™ Nissana?

Ile razy mogę dokonać aktualizacji systemu nawigacji w ramach programu Nissan MapCare™?

Kto powiadomi mnie o tym, że w ramach programu Nissan MapCare™ dostępna jest nowa aktualizacja?

Czy program Nissan MapCare™ jest rzeczywiście odpowiedzią na realne potrzeby klientów?

Co stanie się, kiedy sprzedam samochód?

Kupiłem używany samochód z systemem NissanConnect. Jak mogę sprawdzić, czy mój samochód jest objęty programem Nissan MapCare™?

Jeśli pominąłem jedną aktualizację w ramach programu Nissan MapCare™, czy mogę wydłużyć uprawnienia do niego przez jeden dodatkowy rok?