TERMIN

Pytanie Odpowiedź
Co to jest numer VIN? VIN to skrót od angielskiego zwrotu „Vehicle Identifier Number”, czyli unikalny numer identyfikacyjny przypisany do każdego pojazdu. Numer VIN znajdziesz na desce rozdzielczej swojego samochodu po stronie kierowcy. Najłatwiej go zidentyfikować, kiedy stanie się na zewnątrz samochodu od strony kierowcy i spojrzy w miejsce, gdzie deska rozdzielcza styka się z przednią szybą.
Co to jest ekonomia energetyczna? Ekonomia energetyczna to stosunek przejechanego dystansu do zużytej energii. Im więcej kilometrów na kWh, tym lepsza ekonomia energetyczna.
Co to są Ulubione? (Kanały informacyjne) To funkcja, która pozwala na natychmiastowy dostęp do kanałów informacyjnych, takich jak np. plan podróży.
Co to jest Podróż? Podróż definiowana jest jako przejazd rozpoczynający się od uruchomienia zapłonu do wyłączenia silnika (jedna podróż to jeden przejazd).
Co to jest Eko-drzewo? Eko-drzewo to nazwa drzewka wyświetlanego na wskaźniku ekonomicznej jazdy. Pokazuje ono Twój wkład na rzecz ochrony środowiska.

WSKAŹNIKI

Pytanie Odpowiedź
Jak mogę zmienić ustawienia z mil na kilometry? Wskaźnik ten jest ustawiony zgodnie z jednostką obowiązującą w kraju, w którym samochód i usługi You+Nissan Carwings zostały zarejestrowane. Jest on widoczny na stronie internetowej, e-mailu i w kanałach informacyjnych. Po zarejestrowaniu w danym kraju, nie można go zmienić.

KONTO

Pytanie Odpowiedź
Jaka jest moja nazwa użytkownika? W przypadku aplikacji NissanConnect EV, nazwą użytkownika jest Twój adres e-mail. Jest ona unikalna dla Twojego konta You+Nissan Jest ona ważna przez cały czas, kiedy posiadasz konto You+Nissan
Co w sytuacji, kiedy zapomnę nazwy użytkownika? W przypadku aplikacji NissanConnect EV, nazwą użytkownika jest Twój adres e-mail. Jeśli używasz różnych adresów, poszukaj w swoich skrzynkach odbiorczych tego, na który otrzymałeś wiadomość potwierdzającą rejestrację na portalu You+Nissan.
Co w sytuacji, kiedy zapomnę hasła? Kliknij opcję "Nie pamiętasz hasła?" na stronie domowej portalu You+Nissan i postępuj zgodnie z instrukcjami.

LOGOWANIE

Pytanie Odpowiedź
Zostałem wylogowany z portalu You+Nissan lub aplikacji NissanConnect EV. Dlaczego?
Można być zalogowanym tylko na 1 urządzeniu jednocześnie. Logując się na portalu You+Nissan lub w aplikacji NissanConnect EV, zostaje się wylogowanym z miejsca, w którym było się wcześniej zalogowanym.
Czy mogę zalogować się na kilku ekranach lub urządzeniach, używając tej samej nazwy użytkownika? Jednocześnie można się zalogować na konto tylko poprzez portal i aplikację mobilną na jednym urządzeniu.

NICK

Pytanie Odpowiedź
Do czego służy mój nick?
Twój nick wykorzystywany jest do identyfikacji Twojego pojazdu na potrzeby regionalnych i globalnych rankingów dotyczących wyników w zakresie ekologicznej jazdy.

ADRES E-MAIL

Pytanie Odpowiedź
Dlaczego nie otrzymuję żadnych e-maili, chociaż moje ustawienia na to pozwalają.
Sprawdź ustawienia dotyczące powiadomień e-mailowych w sekcji Usługi połączone / Powiadomienia.

ZDALNE STEROWANIE

Pytanie Odpowiedź
Nie mogę rozpocząć zdalnego ładowania.
Jeśli przewód do ładowania nie jest prawidłowo podłączony lub poziom naładowania baterii jest niski, zdalne ładowanie nie zadziała. Funkcja ta nie działa również wtedy, kiedy przełącznik prądu jest włączony lub kiedy przebywasz w lokalizacji nieobsługującej samochodów elektrycznych.
Czy mogę zatrzymać zdalne ładowanie przy pomocy komputera lub telefonu? Niestety nie ma możliwości zatrzymania zdalnego ładowania przy pomocy komputera lub telefonu. Jeśli chcesz to zrobić, należy wyłączyć przewód zasilający.
Kiedy zdalne ładowanie się wyłączy? Ładowanie wyłącza się automatycznie po pełnym naładowaniu akumulatora. Wyłącza się także po odłączeniu przewodu lub włączeniu przycisku prądu w samochodzie.
Czy mogę włączyć funkcję szybkiego ładowania przy pomocy komputera lub telefonu komórkowego za pomocą aplikacji NissanConnect EV?
Niestety nie ma takiej możliwości. Opcja zdalnego ładowania jest dostępna wyłącznie jako normalna forma ładowania.
Czy mogę wyłączyć klimatyzację zdalnie przy pomocy komputera lub telefonu? Tak. Możesz wyłączyć klimatyzację za pośrednictwem ekranu usług połączonych.
Dlaczego nie mogę włączyć zdalnie klimatyzacji? Jeśli przewód do ładowania nie jest prawidłowo podłączony lub poziom naładowania baterii jest niski, zdalne sterowanie klimatyzacją nie zadziała. Funkcja ta nie działa również wtedy, kiedy przełącznik prądu jest włączony lub kiedy przebywasz w lokalizacji nieobsługującej samochodów elektrycznych.
Kiedy zdalna klimatyzacja się wyłączy? Klimatyzacja wyłącza się najpóźniej po 2 godzinach, kiedy samochód jest podłączony przewodem do ładowania. Jeśli samochód nie jest podłączony przewodem do ładowania, po maksymalnie 15 minutach przestaje pobierać moc z akumulatora. Wyłącza się także po odłączeniu przewodu lub włączeniu przycisku prądu w samochodzie.
Czy mogę regulować temperaturę przy pomocy zdalnej klimatyzacji? Niestety nie ma takiej możliwości. Funkcja zdalnej klimatyzacji reguluje temperaturę do poziomu, który został wcześniej określony w samochodzie.
Czy mogę zdalnie włączyć ładowanie akumulatora przy włączonej zdalnie klimatyzacji? Tak. W takim przypadku ładowanie rozpocznie się przy włączonej klimatyzacji.
Czy mogę włączyć zdalnie klimatyzację podczas ładowania? Tak. Klimatyzacja zostanie włączona podczas zdalnego ładowania.
Czy funkcja statusu ładowania będzie aktywna podczas szybkiego ładowania? Tak. Będzie także aktywna, kiedy szybkie ładowanie zostanie zakończone lub wyłączone.
W jakich sytuacjach oprócz zakończenia ładowania otrzymam powiadomienia dotyczące ładowania? Odpowiednie komunikaty zostaną także przesłane, kiedy nastąpi odłączenie przewodu prądowego lub przerwa w dostawie prądu.
Jak mogę zdalnie regulować temperaturę klimatyzacji? Temperaturę można regulować przy pomocy funkcji klimatyzacji w samochodzie: Wciśnij przycisk zero emisji > Ustawienia > Timer/Zdalnie – Ustaw temperaturę klimatyzacji.
Czy mogę ustawić timer po włączeniu klimatyzacji? Nawet po włączeniu klimatyzacji, timer można ustawić, aby uruchomić go ponownie w późniejszym czasie. Nie będzie to miało wpływu na obecne działanie klimatyzacji.
Czy mogę ustawić kilka timerów na raz? Można zaprogramować tylko jeden timer na raz. Jeśli określisz nowe parametry dla timera, wcześniejsze ustawienia zostają anulowane.

STATYSTYKA JAZDY

Pytanie Odpowiedź
Wyświetlony przejechany dystans jest inny w niż pokazywany w samochodzie.
Jest to dystans pokonany od czasu pełnej aktywacji konta. Może się różnić od liczby kilometrów przejechanych przez pojazd.
Jak oblicza się oszczędności związane z emisją CO2? Wiemy, że jeżdżąc w 100% elektrycznym samochodem, możemy przyczynić się do obniżenia emisji CO2. Obliczany jest poziom emisji CO2 po przejechaniu takiego samego dystansu przez Nissana Pulsar, którego rozmiar odpowiada wielkości tradycyjnego samochodu.

MÓJ STYL JAZDY

Pytanie Odpowiedź
Jak określany jest mój poziom?
Poziom określa się na podstawie tego, jak bardzo wyniki odbiegają od średniej. Średni wynik to poziom 3.
Ile rejestrów jazdy jest wyświetlanych? Na stronie mobilnej można zobaczyć 5 ostatnich rejestrów. Jeśli chciałbyś zobaczyć więcej, skorzystaj ze strony internetowej na komputerze.

SYMULACJA KOSZTÓW PODRÓŻY

Pytanie Odpowiedź
Jak oblicza się oszczędności związane z emisją CO2?
Zakładamy, że jeżdżąc w 100% elektrycznym samochodem, możemy przyczynić się do obniżenia emisji CO2. Obliczany jest poziom emisji CO2 po przejechaniu takiego samego dystansu przez Nissana Pulsar, którego rozmiar odpowiada wielkości tradycyjnego samochodu benzynowego.
Dlaczego wyświetlone wyniki różnią się od rzeczywistych?
Rzeczywiste wskaźniki zużycia prądu są różne dla każdej umowy. Zależy to także od liczby godzin. Prosimy korzystać z tej usługi wyłącznie w celach informacyjnych.

RANKINGI REGIONALNE

Pytanie Odpowiedź
Jak przyznawany jest poziom Platynowy, Złoty, Srebrny i Brązowy?
Ranking jest określany w oparciu o średnie miesięczne zużycie energii. Poziom Platynowy: najlepszych 20% Poziom Złoty: najlepszych 20-50% Poziom Srebrny: 50-80% Poziom Brązowy: poniżej 80%.
   

RANKINGI ŚWIATOWE

Pytanie Odpowiedź
Jaka jest różnica pomiędzy miesięcznymi, tygodniowymi i dziennymi rankingami?
Oto definicje każdego z nich. Miesięczny: Ranking oparty na wartości obliczonej dla danego miesiąca. Pokazuje wartość łączną. Tylko wskaźnik ekonomii energetycznej przedstawia średnią wartość. Nowy wynik jest obliczany każdego miesiąca. Wynik jest aktualizowany każdego dnia, abyś mógł widzieć cały proces.
Na stronie internetowej dostępne są 3 rodzaje rankingów: miesięczny, tygodniowy i dzienny. Które z nich są dostępne na kanałach informacyjnych?
Dostępny jest jedynie ranking dzienny.
Dlaczego nie otrzymuję rankingu światowego mimo tego, że się zarejestrowałem? Jeśli parametry jazdy nie zostaną wysłane przez więcej niż 7 dni, nie będą uwzględnianie przy określaniu dziennego rankingu. Na przeliczenie wszystkich otrzymanych danych potrzeba zwykle kilku dni.
   
   

ŚWIATOWY EKO-LAS?

Pytanie Odpowiedź
Co oznacza ikona drzewa?
Rozmiar ikony oznacza liczbę uzyskanych Eko-drzew z trzech regionów: Ameryki Północnej, Europy i Japonii.
Jak oblicza się oszczędności związane z emisją CO2?
Zakładamy, że jeżdżąc w 100% elektrycznym samochodem, możemy przyczynić się do obniżenia emisji CO2. Obliczany jest poziom emisji CO2 po przejechaniu takiego samego dystansu przez Nissana Pulsar, którego rozmiar odpowiada wielkości tradycyjnego samochodu benzynowego.

LOGOWANIE Z URZĄDZENIA MOBILNEGO

Pytanie Odpowiedź
Co oznacza funkcja Zapamiętaj mnie?
Kiedy aktywujesz opcję Zapamiętaj mnie, nie będziesz musiał każdorazowo podawać swojej nazwy użytkownika i hasła. Usługa ta jest dostępna wyłącznie dla modeli z funkcją wysyłania danych umożliwiających rozpoznanie użytkownika.
Co oznacza funkcja Zapamiętaj mnie?
Kiedy zaznaczysz opcję Zapamiętaj mnie, nie będziesz musiał każdorazowo podawać swojej nazwy użytkownika i hasła, ale nadal będzie konieczne kliknięcie przycisku logowania.
Co oznacza opcja Nie wylogowuj mnie? Po zaznaczeniu opcji Nie wylogowuj mnie w aplikacji NissanConnect EV, automatycznie przekierujemy Cię do ekranu głównego. Aby usunąć zaznaczenie, musisz się wylogować z aplikacji.

POWIADOMIENIA O PRZEGLĄDZIE

Pytanie Odpowiedź
Co to są powiadomienia o przeglądzie?
Powiadomienia o przeglądzie wyświetlane są na desce rozdzielczej zgodnie z typowym harmonogramem przeglądów, w oparciu o przejechane kilometry. Mają one wyłącznie funkcję informacyjną i nie należy od nich uzależniać określonych terminów przeglądów Twojego samochodu, które wynikają z czasu jego użytkowania i przebiegu.
Co powinienem zrobić, kiedy otrzymam powiadomienie o przeglądzie?
Powinieneś skontaktować się ze swoim przedstawicielem handlowym i zarezerwować termin przeglądu.

ZNAJDŹ MÓJ SAMOCHÓD

Pytanie Odpowiedź
Funkcja ZNAJDŹ MÓJ SAMOCHÓD określiła nieprawidłowo lokalizację mojego pojazdu. Jak mogę uzyskać poprawną lokalizację auta?
Funkcja ZNAJDŹ MÓJ SAMOCHÓD nie będzie działać, kiedy pojazd jest zaparkowany pod ziemią lub w miejscu, w którym nie ma zasięgu sieci komórkowej.