Posiadam Nissana wyposażonego w system nawigacji. Czy kwalifikuję się do programu MapCare™?

Program Nissan MapCare™ dotyczy wszystkich pojazdów Nissana wyposażonych w system NissanConnect (oprócz modelu 370Z i samochodów użytkowych z wyjątkiem eNV200 i Navara) wyprodukowanych od 1 maja 2016 r. i później (1 czerwca 2016 r. w przypadku modelu Juke i 1 listopada 2016 r. w przypadku modelu Navara). Samochody, które są dostępne do sprzedaży, ale zostały wyprodukowane przed 1 maja 2016 r. (1 czerwca 2016 r. w przypadku modelu Juke i 1 listopada 2016 r. w przypadku modelu Navara) nie są objętą tą ofertą.  

Nie jestem uprawniony do skorzystania z programu Nissan MapCare™. Jak mogę zamówić aktualizację map?

Możesz odpłatnie dokonać aktualizacji map. Masz dwie możliwości, by to zrobić. 
Możesz wejść na stronę sklepu internetowego Nissana, ale będziesz musiał samodzielnie zainstalować mapę w swojej nawigacji. Cała procedura jest łatwa i dostępna dla każdego produktu.
Możesz też zamówić aktualizację bezpośrednio dla swojego dealera, który wykona proces instalacji za Ciebie.

Czy mogą samodzielnie dokonać aktualizacji systemu MapCare™ Nissana?

W ramach programu Nissan MapCare™, aktualizacja map jest dokonywana przez dealera. Dealer najpierw sprawdzi, czy pojazd jest uprawniony do skorzystania z programu, a następnie wykona odpowiednie czynności. Cały proces powinien odbyć się bez żadnych kosztów po stronie właściciela pojazdu.

Ile razy mogę dokonać aktualizacji systemu nawigacji w ramach programu Nissan MapCare™?

Program Nissan MapCare™ obejmuje maksymalnie 3 aktualizacje map – jedną aktualizację na rok do zakończenia 4 roku samochodu.

Kto powiadomi mnie o tym, że w ramach programu Nissan MapCare™ dostępna jest nowa aktualizacja?

Twój dealer poinformuje Cię o dostępności nowej aktualizacji. Należy przy tym pamiętać, aby zarejestrować się na portalu YOU+ (portal dla klientów Nissana), podając tam wszystkie dane do kontaktu. Można oczywiście także skontaktować się z dealerem i zapytać, czy nowa aktualizacja jest dostępna dla Twojego pojazdu.

Czy program Nissan MapCare™ jest rzeczywiście odpowiedzią na realne potrzeby klientów?

Co roku średnio około 15% dróg i infrastruktury drogowej ulega zmianie. Zwykle aktualizacje map wiążą się z dość wysokimi kosztami, dlatego Nissan bierze to na siebie przez 4 lata.

Co stanie się, kiedy sprzedam samochód?

Uprawnienia do korzystania z programu są powiązane z numerem VIN samochodu. W związku z tym, program automatycznie przechodzi na nowego właściciela samochodu, co samo w sobie podwyższa wartość pojazdu (z zastrzeżeniem limitu 3 aktualizacji do końca 4 roku samochodu).

Kupiłem używany samochód z systemem NissanConnect. Jak mogę sprawdzić, czy mój samochód jest objęty programem Nissan MapCare™?

Musisz zapytać swojego dealera, czy numer VIN Twojego pojazdu uprawnia Cię do aktualizacji map, a jeśli tak, to do ilu. Dealer zarejestruje  Twoje dane w systemie, aby informować Cię o nowych aktualizacjach.

Jeśli pominąłem jedną aktualizację w ramach programu Nissan MapCare™, czy mogę wydłużyć uprawnienia do niego przez jeden dodatkowy rok?

Nie, w razie pomięcia jednej, rocznej aktualizacji nie można wykorzystać jej w dodatkowym roku.