Najczęściej zadawane pytania
Wszystkie poniższe pytania i odpowiedzi dotyczą usług w chmurze dostępnych za pośrednictwem systemu inforozrywki NissanConnect oraz aplikacji NissanConnect Services.
Konto
Rejestracja i tworzenie konta
Jak utworzyć konto użytkownika za pomocą aplikacji NissanConnect?
Konto użytkownika można utworzyć bezpośrednio w aplikacji NissanConnect Services.
Pobierz aplikację ze sklepu App Store lub Google Play. Aplikacja przeprowadzi Cię przez kolejne etapy tworzenia konta.
Co mam zrobić, jeśli nie mogę utworzyć konta użytkownika?
W razie problemów podczas rejestracji sprawdź poniższą listę kontrolną:
- Czy założyłeś już wcześniej konto użytkownika NissanConnect Services? Jeśli tak, nie możesz zarejestrować się ponownie, używając tego samego adresu e-mail. Kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła”, aby otrzymać nowe hasło i zalogować się.
- Sprawdź, czy adres e-mail nie zawiera błędów w pisowni (spacje lub brakujące litery).
- Sprawdź, czy wszystkie pola zostały całkowicie wypełnione.
- Sprawdź, czy podane hasło jest prawidłowe.
Dlaczego system nie przyjmuje numeru VIN?
Sprawdź wielkość liter w numerze VIN i czy zamiast litery „O” nie została wprowadzona cyfra „0” lub odwrotnie.
Upewnij się też, czy w numerze VIN nie ma spacji ani innych symboli, ponieważ system ich nie rozpoznaje.
Gdzie mogę uzyskać wsparcie / instrukcje dotyczące obsługi aplikacji NissanConnect Services?
Więcej informacji na temat usług w chmurze można znaleźć w:
- skróconym przewodniku dostarczanym razem z kupowanym samochodem.
- Ogólne informacje na temat usług NissanConnect znajdują się na stronie „link do strony NissanConnect Services”.
Jak aktywuje się usługi?
Aby aktywować usługi, należy sparować pojazd z aplikacją NissanConnect Services.
- Najpierw należy zainstalować aplikację NissanConnect Services na swoim smartfonie i utworzyć konto.
- Następnie należy wprowadzić numer VIN pojazdu.
Po wprowadzeniu VIN-u należy włączyć system inforozrywki i na stronie głównej wybrać kolejno:
- Informacje >
- NissanConnect Services >
- Kanały informacyjne >
- Informacje o koncie >
- Kod do parowania samochodu.
Należy wprowadzić ten kod w aplikacji w smartfonie. To wszystko. Po wykonaniu tych kroków, można korzystać z usług w chmurze Nissana.
Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem. Co mogę zrobić?
E-mail z potwierdzeniem powinien pojawić się w Twojej skrzynce odbiorczej w ciągu kilku minut od założenia konta.
Sprawdź, czy podany adres e-mail nie posiada błędów.
Jeśli e-maila nie ma w skrzynce odbiorczej, sprawdź inne foldery (np. ze spamem).
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem „nr telefonu centrum obsługi klienta” lub kliknij ten link, aby otworzyć formularz zapytania lub czat na żywo „link do formularza kontaktowego”.
Co mogę zrobić, jeśli proces rejestracji nie działa?
W razie problemów z rejestracją postępuj zgodnie z krokami opisanymi na tej liście kontrolnej:
- Czy założyłeś już wcześniej konto użytkownika NissanConnect Services? Jeśli tak, nie możesz zarejestrować się ponownie, używając tego samego adresu e-mail. Kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła”, aby otrzymać nowe hasło i zalogować się.
- Sprawdź, czy adres e-mail nie zawiera błędów w pisowni. Sprawdź, czy w adresie nie ma spacji i dużych liter, ponieważ wielkość liter ma znaczenie.
- Sprawdź, czy wszystkie pola zostały całkowicie wypełnione.
- Sprawdź, czy podane hasło jest prawidłowe.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem „nr telefonu centrum obsługi klienta” lub kliknij ten link, aby otworzyć formularz zapytania lub czat na żywo „link do formularza kontaktowego”.
Czy muszę być w samochodzie, aby aktywować te usługi?
Tak, aby zakończyć proces parowania trzeba być w samochodzie.
Gdzie mogę znaleźć „kod do parowania”?
„Kod do parowania” można znaleźć, włączając system inforozrywki i klikając kolejno na ekranie strony głównej:
- Informacje >
- NissanConnect Services >
- Kanały informacyjne >
- Informacje o koncie >
- Kod do parowania samochodu.
Nie widzę „kodu do parowania”. Co mam zrobić?
Jeżeli folder „Informacje o koncie” nie jest widoczny w samochodzie, należy „zaktualizować listę kanałów”.
Aby to zrobić, wykonaj kolejne kroki w systemie nawigacji:
- Ustawienia >
- NissanConnect Services >
- Kanał informacyjny >
- Edytuj listę kanałów >
- Aktualizuj listę kanałów >
- Tak.
„Kod do parowania” powinien się teraz pojawić.
Czy mogę utworzyć konto użytkownika za pomocą mojego systemu inforozrywki?
Nie, konta użytkownika nie można utworzyć przy użyciu systemu inforozrywki.
Dlaczego przy próbie rejestracji ciągle otrzymuję komunikat o błędzie?
Być może Twój adres e-mail został wcześniej wykorzystany do założenia konta NissanConnect Services.
Jak długo trwa proces rejestracji?
Rejestracja i parowanie powinno trwać nie dłużej niż 15 minut.
Czy do rejestracji samochodu potrzebne jest połączenie się przez Bluetooth?
Aby zarejestrować swój pojazd, nie trzeba łączyć się przez Bluetooth.
Wymagane do rejestracji i sparowania samochodu:
- Smartfon z dostępem do dobrej sieci komórkowej.
- Przebywanie w samochodzie w strefie z dobrym zasięgiem.
Czy mogę w aplikacji korzystać z loginu do konta You+Nissan?
Konto You+Nissan nie jest kompatybilne z aplikacją NissanConnect Services. Aby korzystać z usług w chmurze, musisz utworzyć konto bezpośrednio w aplikacji.
Aktywacja usług
Ile trwa aktywowanie usług?
Aktywacja wszystkich usług może trwać do 24 godzin. Upewnij się, że Twój samochód znajduje się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej i odśwież aplikację. Możesz też usunąć aplikację z Menedżera zadań, a następnie otworzyć ją ponownie.
Gdzie mogę znaleźć warunki umowy?
Jeśli korzystasz już z usług, warunki umowy zostały Ci przesłane pocztą elektroniczną po zakończeniu procesu rejestracji. Sprawdź e-mail, aby zapoznać się ze szczegółami.
Jeśli masz dostęp do aplikacji na smartfon, możesz otworzyć swój Profil i kliknąć „Warunki” w sekcji „Informacje o usługach”.
Kupiłem używanego Nissana, jak mogę aktywować usługi?
Jeśli kupiłeś używanego Nissana, sprawdź czy samochód jest kompatybilny z aplikacją NissanConnect Services. Jeśli tak, wykonaj ten sam proces parowania, jak w przypadku nowego pojazdu. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie „link do Jak to zrobić ” .
Jeśli otrzymujesz informacje o błędach, prawdopodobnie Twój samochód jest sparowany z kontem poprzedniego właściciela. Aby rozwiązać ten problem:
- Skontaktuj się z poprzednim właścicielem i poproś go o usunięcie samochodu z jego konta.
- Skontaktuj się z centrum obsługi klienta pod numerem „nr telefonu centrum obsługi klienta”.
Kupiłem używany samochód Nissana i nie mogę aktywować usług. Otrzymuję komunikaty o błędach.
Jeśli otrzymujesz informacje o błędach, prawdopodobnie Twój samochód jest sparowany z kontem poprzedniego właściciela. Aby rozwiązać ten problem:
- Skontaktuj się z poprzednim właścicielem i poproś go o wyłączenie usług i usunięcie samochodu z jego konta.
- Skontaktuj się z centrum obsługi klienta pod numerem „nr telefonu centrum obsługi klienta”.
Dodawanie pojazdu
Jak mogę dodać samochód do aplikacji NissanConnect Services?
Aby dodać Nissana do aplikacji NissanConnect Services:
‑ Wprowadź numer identyfikacji pojazdu (VIN). VIN można znaleźć na dokumentach rejestracyjnych, w książeczce gwarancyjnej lub na desce rozdzielczej samochodu.
‑ Wprowadź „kod do parowania”, który znajdziesz, wybierając kolejno:
- Informacje >
- NissanConnect Services >
- Kanały informacyjne >
- Informacje o koncie >
- Kod do parowania samochodu.
Ile samochodów mogę dodać do aplikacji NissanConnect?
Do aplikacji NissanConnect Services można dodać nieograniczoną liczbę pojazdów.
Jak mogę wybierać poszczególne samochody, jeśli mam ich więcej w aplikacji NissanConnect?
Samochód wybiera się stronie głównej aplikacji NissanConnect Services.
W lewym górnym rogu aplikacji kliknij nazwę pojazdu (np. JUKE, LEAF, NAVARA, ...). Na ekranie pojawi się lista wszystkich pojazdów aktualnie dodanych do konta.
Jak usunąć pojazd z konta?
Aby usunąć samochód z aplikacji, wybierz go, a następnie kliknij przycisk „Usuń ten pojazd z aplikacji” .
Dezaktywacja usług
Jakie usługi mogę wyłączyć i jak się to robi?
Usługi w chmurze można dezaktywować, wchodząc na stronę profilu, wybierając nazwę pojazdu, który ma zostać zdezaktywowany, a następnie wybierając opcję „Dezaktywuj”.
Należy pamiętać, że nie można dezaktywować poszczególnych usług. Skorzystanie z tej opcji spowoduje wyłączenie wszystkich funkcji NissanConnect.
Jak mogę sprawdzić, czy usługa została dezaktywowana?
Po usunięciu samochodu z konta, na stronie głównej aplikacji nie pojawi się żadne potwierdzenie.
Jeśli jednak będziesz nadal widzieć na ekranie informacje o Nissanie (przebieg, status zamknięcia samochodu itp.), będzie to oznaczać, że pojazd jest nadal aktywny.
W razie kłopotów z dezaktywacją pojazdu, skontaktuj się z działem pomocy technicznej za pośrednictwem aplikacji.
Kupiłem używanego Nissana, czy będę musiał dezaktywować usługi, czy też nastąpi to automatycznie?
Jeśli kupiłeś używany samochód, poprzedni właściciel prawdopodobnie usunie go ze swojej aplikacji.
Aby to sprawdzić, dodaj pojazd do aplikacji, wykonując 6 kroków procedury aktywacji dostępnych tutaj „link do strony procesu parowania”. W przypadku wystąpienia problemu, skontaktuj się z centrum obsługi klienta.
Czy możliwa jest ponowna aktywacja usług po ich wcześniejszym wyłączeniu?
Usługi można aktywować nawet po ich wyłączeniu.
Jeśli nie masz konta: aby sparować samochód z kontem, musisz wykonać 6 kroków rejestracyjnych.
Jeśli posiadasz już konto: Ponowna aktywacja możliwa jest po zalogowaniu się na konto.
Chciałbym dezaktywować funkcję przesyłania danych do aplikacji na jakiś czas. Czy jest to możliwe?
Zawsze można wyłączyć udostępnianie danych.
Przy każdym uruchomieniu silnika samochód poprosi kierowcę o zgodę na udostępnianie danych. Wystarczy wówczas wyłączyć funkcję udostępniania danych, aby nie były one udostępniane aplikacji NissanConnect Services.
W każdej chwili można też wyłączyć udostępnianie danych z poziomu systemu inforozrywki, wybierając kolejno na ekranie:
- Ustawienia >
- NissanConnect Services >
- Tryb prywatności >
- Włącz tryb prywatności.
W ten sposób otrzymywanie danych przez aplikację NissanConnect zostanie wyłączone.
OGÓLNE
Ogólne
Dane wyświetlane obok mojego pojazdu na stronie głównej w aplikacji NissanConnect Services są nieaktualne lub w ogóle ich tam nie ma. Dlaczego?
Aby przesyłać informacje o samochodzie do aplikacji NissanConnect Services, pojazd musi mieć dobre połączenie z Internetem.
Upewnij się, że pojazd znajduje się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej i przesuń palcem w dół ekranu, aby odświeżyć stronę główną w celu wczytania najnowszych informacji.
Chcę sprzedać samochód. Jak mogę usunąć moje dane?
Dane można usunąć zdalnie bezpośrednio w aplikacji:
- Kliknij przycisk Profil na stronie głównej.
- Kliknij pojazd (np. JUKE, LEAF, ...).
- Przejdź na dół ekranu i kliknij opcję „Usuń dane pojazdu”.
Po potwierdzeniu wszystkie dane historyczne samochodu zostaną usunięte. Obejmie to takie informacje jak poprzednie cele, zaprogramowane stacje radiowe itp...
Wyłącz usługi, naciskając przycisk Dezaktywuj, a następnie Usuń pojazd z aplikacji.
JAKIE SMARTFONY OBSŁUGUJĄ APLIKACJĘ NISSANCONNECT?
Aplikacja NissanConnect Services jest kompatybilna z większością smartfonów z systemem iOS i Android:
- Urządzenia iPhone, iPad lub iPod Touch z systemem iOS w wersji 11.0 lub wyższej.
- Urządzenia z systemem Android w wersji 4.3 i wyższej.
Przed pobraniem aplikacji NissanConnect Services upewnij się, że na Twoim urządzeniu jest zainstalowane najnowsze oprogramowanie.
Jak wrócić do ustawień fabrycznych systemu inforozrywki w moim samochodzie?
Aby zresetować ustawienia samochodu, kliknij kolejno:
- Ustawienia >
- Więcej ustawień >
- Resetuj.
Jakie wymogi muszę spełnić, aby korzystać z aplikacji NissanConnect Services?
Aby móc korzystać z aplikacji NissanConnect Services, pojazd musi być wyposażony w kompatybilną jednostkę centralną systemu inforozrywki. Aby sprawdzić, czy urządzenie jest kompatybilne, zapoznaj się z instrukcją obsługi samochodu lub zapytaj dealera.
W JAKICH KRAJACH MOGĘ KORZYSTAĆ Z APLIKACJI NISSANCONNECT SERVICES?
Kraje, w których aplikacja NissanConnect Services jest dostępna to: Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Wielka Brytania, Portugalia, Hiszpania, Irlandia, Włochy, Belgia, Francja, Luksemburg, Holandia, Węgry, Polska, Słowacja, Austria, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Litwa, Norwegia, Szwecja, Rosja, Albania, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Grecja, Islandia, Macedonia, Malta, Mołdawia, Czarnogóra, Rumunia, Serbia i Słowenia.
Czy aplikacja NissanConnect Services jest dostępna we wszystkich modelach Nissana?
Aby móc korzystać z aplikacji NissanConnect Services, pojazd musi być wyposażony w kompatybilną jednostkę centralną systemu inforozrywki. Aby sprawdzić, czy urządzenie jest kompatybilne, zapoznaj się z instrukcją obsługi samochodu lub zapytaj dealera.
Nie mogę korzystać z usług. Dlaczego?
Jednym z najczęstszych problemów jest słaby zasięg telefonii komórkowej – chodzi o to, że aplikacja NissanConnect wymaga do działania stabilnego połączenia internetowego.
Być może akurat w miejscu, gdzie przebywasz, sygnał dostawcy Internetu nie jest wystarczająco mocny. Jeżeli sygnał jest słaby, możesz tracić łączność z Internetem, w związku z czym niektóre aplikacje NissanConnect mogą nie działać właściwie.
Czy muszę utworzyć konto użytkownika, aby móc korzystać z aplikacji NissanConnect?
Tak, aby móc korzystać z aplikacji NissanConnect Services, musisz utworzyć konto.
Konto użytkownika można utworzyć bezpośrednio w aplikacji.
Aplikacja NissanConnect Services
Skąd mogę pobrać aplikację?
Aplikację NissanConnect Services można pobrać ze sklepu App Store oraz Google Play.
Aby przejść do instrukcji pobierania, kliknij w poniższy link:
Jakich informacji potrzebuję, aby założyć konto?
Aby założyć konto, wystarczy podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i kraj zamieszkania. Następnie zostaniesz poproszony o zweryfikowanie e-maila poprzez kliknięcie linku wysłanego na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Ile czasu upłynie, zanim będę mógł korzystać z aplikacji?
Pobranie aplikacji NissanConnect Services i utworzenie konta nie powinno zająć więcej niż 10 minut, w zależności od szybkości Internetu.
Po sparowaniu samochodu pełna aktywacja usług może potrwać do 24 godzin. Upewnij się, że samochód znajduje się w miejscu z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Aplikacja odrzuca moją nazwę użytkownika i hasło – co mogę zrobić?
SPRAWDŹ E-MAIL I HASŁO
Sprawdź, czy na pewno używasz właściwej nazwy użytkownika i hasła. Nieprawidłowy zapis może powodować komunikat o błędzie.
SPRAWDŹ ŁĄCZNOŚĆ INTERNETOWĄ
Upewnij się, że urządzenie ma dobre połączenie z Internetem. W przypadku słabego zasięgu sieci komórkowej, spróbuj połączyć się z siecią Wi-Fi.
ZRESETUJ HASŁO
Aby zresetować hasło, kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła”.
Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji NissanConnect?
Najpierw sprawdź łączność z siecią Wi-Fi lub transmisję danych, ponieważ aplikacja potrzebuje łączności z Internetem, aby działać prawidłowo.
Upewnij się również, że wykonałeś wszystkie kroki rejestracyjne, które są wymagane, aby mieć możliwość zalogowania się.
Jakie informacje będą mi potrzebne do aktywacji aplikacji NissanConnect Services?
Po utworzeniu konta potrzebny jest tylko numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) oraz „kod do parowania” uzyskiwany wewnątrz samochodu.
Jaka jest minimalna wersja oprogramowania wymagana dla telefonów z systemem Android / Apple, aby aplikacja działała poprawnie?
Aplikacja NissanConnect Services obsługiwana jest przez:
- Urządzenia iPhone, iPad lub iPod Touch z systemem iOS w wersji 11.0 lub wyższej.
- Urządzenia z systemem Android w wersji 4.3 i wyższej.
Niektóre funkcje aplikacji nie pojawiają się i nie mogę z nich korzystać. Dlaczego tak się dzieje i jak mogę temu zaradzić?
Po sparowaniu samochodu pełna aktywacja usług może potrwać do 24 godzin. Upewnij się, że samochód znajduje się w miejscu z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Po wpisaniu „kodu do parowania” i zaakceptowaniu warunków nie mogę dodać mojego pojazdu, aby zakończyć proces rejestracji. Jak mogę sobie z tym poradzić?
W przypadku trudności z dodaniem pojazdu do aplikacji:
- Wykonaj 6 kroków procedury parowania samochodu.
- Sprawdź, czy nie pomyliłeś numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN-u).
- Upewnij się, że Twój pojazd znajduje się w miejscu z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta „link do strony działu obsługi klienta”.
Ochrona danych
W jaki sposób jest zapewniane bezpieczeństwo moich danych osobowych i jak długo są one przechowywane?
Przetwarzanie danych osobowych osób w UE jest regulowane przez „link do strony RODO” (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Aplikacja NissanConnect Services i wszystkie wykorzystywane przez nią dane są zgodne z postanowieniami regulacji „link do strony RODO”.
Mój smartfon został skradziony. Jak mogę mieć pewność, że moje dane osobowe są chronione?
Jeśli Twój smartfon zostanie skradziony, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Przedstawiciele działu pomogą Ci zdalnie usunąć samochód z Twojego konta. Dane samochodu nie będą wówczas dłużej dostępne.
Jak mogę zapewnić ochronę moich danych osobowych, kiedy sprzedam samochód?
Przed sprzedażą samochodu, wyłącz usługi w chmurze i usuń samochód z konta, aby wykasować wszystkie dane i umożliwić nowemu właścicielowi dodanie pojazdu do jego konta. Wszystkie dane związane z Twoim samochodem zostaną usunięte.
Nowy właściciel będzie musiał dodać swój pojazd do swojego konta i nie znajdzie w nim żadnych danych związanych z Twoimi podróżami.
Jak mogę usunąć wszystkie dane osobowe zapisane w moim samochodzie?
Wszystkie informacje o swoim pojeździe i odbytych podróżach można usunąć, klikając swój profil, a następnie wybierając pojazd w sekcji „Dane samochodu”. Następnie należy kliknąć opcję „Usuń dane samochodu”, aby wykasować wszystkie zapisane informacje.
Gdzie mogę znaleźć i przeczytać Ogólne warunki użytkowania i Politykę prywatności?
Warunki użytkowania można przeczytać bezpośrednio w aplikacji, w sekcji Profil. Można je też pobrać ze strony Nissana pod adresem „link do strony NissanConnect Services”.
Jak mogę usunąć wszystkie dane osobowe zapisane w moim samochodzie?
Wszystkie dane osobowe, w tym dotyczące odbytych podróży, można usunąć, klikając swój profil, a następnie wybierając pojazd w sekcji „Dane samochodu”.
Można też przywrócić ustawienia fabryczne systemu inforozrywki, wybierając kolejno na ekranie:
- Ustawienia >
- NissanConnect Services >
- Zresetuj wszystkie usługi NissanConnect Przywróć ustawienia fabryczne.
Co się stanie, jeśli odrzucę komunikat dotyczący prywatności (który pojawia się po uruchomieniu samochodu)?
Jeśli odrzucisz ten komunikat, automatycznie włączy się tryb prywatności. Oznacza to, że żadne dane z Twojego samochodu nie są udostępniane aplikacji NissanConnect Services.
Dzięki temu dostęp do danych pojazdu (pozycja, funkcje kontrolne, ...) jest wyłączony lub ograniczony.
Bezpieczeństwo
Dlaczego aplikacja nie przyjmuje mojego hasła?
Sprawdź pisownię hasła, w tym wielkość liter.
Jeśli błąd będzie się powtarzał, możesz zmienić swoje hasło, klikając link „Nie pamiętam hasła” w aplikacji NissanConnect Services.
Zapomniałem swój 4-cyfrowy kod PIN. Co mogę zrobić?
Jeśli zapomniałeś swój 4-cyfrowy kod PIN, wybierz opcję „Nie mogę znaleźć mojego kodu bezpieczeństwa” bezpośrednio w aplikacji.
Będziesz miał możliwość wybrania nowego hasła. Podczas wykonywania tych czynności musisz mieć dostęp do swojego samochodu.
Czy ktoś inny może uzyskać dostęp do danych przechowywanych w mojej aplikacji?
Nie, informacje przechowywane na Twoim koncie są prywatne. Jeśli podejrzewasz, że ktoś uzyskał dostęp do Twojej aplikacji, zmień hasło zgodnie z procedurą w aplikacji.
Czy muszę wpisywać hasło przy każdym logowaniu?
Nie musisz wpisywać hasła za każdym razem, gdy się logujesz. Po wprowadzeniu hasła pierwszy raz aplikacja zapamięta je.
Co to jest ten 4-cyfrowy kod PIN?
4-cyfrowy kod PIN chroni Twój samochód przed potencjalnymi nadużyciami. Uniemożliwi on na przykład osobie postronnej dostęp do Twojego telefonu i odblokowanie samochodu poprzez podszycie się pod Ciebie.
Gdy ktoś będzie chciał zamknąć na klucz lub otworzyć samochód, aplikacja zażąda podania 4-cyfrowego kodu PIN.
Jak mogę zablokować aplikację, jeśli zgubię telefon lub zostanie mi on skradziony?
Jeśli Twój smartfon zostanie skradziony, wybierz tryb Prywatność w samochodzie, wykonując następujące czynności:
- Przy każdym uruchomieniu silnika samochód poprosi kierowcę o zgodę na udostępnianie danych. Wystarczy wówczas wyłączyć funkcję udostępniania danych, aby nie były one udostępniane aplikacji NissanConnect Services.
- W każdej chwili można też wyłączyć udostępnianie danych z poziomu systemu inforozrywki, wybierając kolejno na ekranie:
- Ustawienia >
- NissanConnect Services >
- Tryb prywatności >
- Włącz tryb prywatności.
Odrzucenie opcji Prywatność spowoduje, że otrzymywanie danych przez aplikację NissanConnect zostanie wyłączone.
Następnie należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem „nr telefonu centrum obsługi klienta”. Przedstawiciele centrum pomogą Ci zdalnie usunąć samochód z Twojego konta.
Inni użytkownicy
Czy mogę połączyć aplikację NissanConnect Services z samochodem, którego nie jestem właścicielem?
Aby połączyć swoje konto w aplikacji z pojazdem, musisz mieć do niego kluczyk i znajdować się w środku samochodu.
Tylko wtedy można dokonać parowania auta z aplikacją. Aby to zrobić, należy poprosić o zgodę na to właściciela pojazdu.
Czy aplikacja NissanConnect może być używana z więcej niż jednym pojazdem?
Tak, do aplikacji NissanConnect Services można dodać nieograniczoną liczbę pojazdów.
Kolejne samochody można dodawać, klikając u góry po lewej stronie ekranu ich nazwę („JUKE”,„LEAF”, ...), a następnie „Dodaj pojazd”.
Czy dostęp do aplikacji NissanConnect Services mogą mieć członkowie mojej rodziny i znajomi?
Twój samochód jest powiązany z jednym adresem e-mail i nie można go łączyć z innymi kontami.
Upewnij się, że tylko Ty masz dostęp do konta.
Obsługa poleceń głosowych
Czy mogę korzystać z asystenta głosowego w telefonie bezpośrednio w samochodzie?
Tak, wystarczy włączyć obsługę Siri lub asystenta Google w telefonie.
Upewnij się, że serwisy te są włączone w ustawieniach telefonu. Aby je aktywować, należy wcisnąć i przytrzymać dłuższą chwilę wciśnięty przycisk poleceń głosowych na kierownicy.
Jak korzystać z funkcji obsługi poleceń głosowych?
Aby aktywować przycisk obsługi poleceń głosowych, naciśnij przez krótką chwilę przycisk na kierownicy.
Po naciśnięciu przycisku system zasugeruje, jakich sformułowań użyć, aby uzyskać najlepszy efekt.
W przypadku nawigacji, aby uzyskać najlepszy wynik, podaj adres docelowy i nazwę miasta. Przykład: „Jedziemy na ulicę Downin Street 10 w Londynie”.
W przypadku interesujących miejsc na trasie polecenie powinno zawierać nazwę miasta. Przykład: „Znajdź stadion Twickenham w Londynie”.
OPCJE ŁĄCZNOŚCI
Apple CarPlay
Aplikacja Apple CarPlay nie działa. Co mogę zrobić?
Jeśli aplikacja Apple CarPlay nie działa, wykonaj poniższe czynności:
- Sprawdź, czy korzystasz z certyfikowanego kompatybilnego kabla.
- Sprawdź, czy asystent głosowy Siri jest włączony w ustawieniach iPhone’a.
- Po podłączeniu iPhone’a kablem USB zaakceptuj wyskakujący komunikat.
- Sprawdź, czy kabel, którego używasz, jest czysty.
- Upewnij się, że etui telefonu pozwala na pełne wprowadzenie złącza końcówki kabla.
- Sprawdź, czy port ładowania jest czysty i czy kurz lub inne zanieczyszczenia nie uniemożliwiają podłączenia kabla.
Jak aktywować aplikację Apple CarPlay w samochodzie?
Po pierwszym podłączeniu telefonu do pojazdu, podczas jego postoju, pojawi się wyskakujące okienko. Zostaniesz zapytany, czy chcesz się połączyć z samochodem.
Przyciski na kierownicy wydają się nie współpracować dobrze z telefonem – jak mogę temu zaradzić?
Przyciski kierunkowe na kierownicy nie kontrolują iPhone’a. Po przeniesieniu ekranu smartfona na ekran systemu inforozrywki można nawigować po aplikacjach i menu dotykiem, tak samo jak w telefonie.
Aplikacja Apple CarPlay rozłącza się podczas użytkowania – co mam zrobić?
Sprawdź kabel USB i upewnij się, że jest kompatybilny i czysty, ponieważ ma to wpływ na połączenie z aplikacją Apple CarPlay.
Sprawdź, czy używany kabel jest oryginalny.
Czy asystent głosowy Siri musi być włączony, aby korzystać z aplikacji Apple CarPlay?
Tak, aby korzystać z pełnej funkcjonalności aplikacji Apple CarPlay, konieczne może być włączenie asystenta Siri w ustawieniach urządzeń z systemem iOS. Aktywowanie tej funkcji powinno nastąpić automatycznie po podłączeniu do aplikacji Apple CarPlay.
Podłączyłem telefon przez Apple CarPlay, ale na ekranie nie widzę wszystkich aplikacji. Brakuje niektórych moich aplikacji.
Nie wszystkie aplikacje na smartfon są kompatybilne z Apple CarPlay. W samochodzie będą wyświetlane tylko te, które są kompatybilne z Apple CarPlay. Wszystkie aplikacje kompatybilne z Apple CarPlay można zobaczyć tutaj „link do informacji o Apple CarPlay”.
Czy mogę wybrać funkcje na telefonie, które chcę wyświetlić w samochodzie?
W samochodzie będą wyświetlane wszystkie aplikacje kompatybilne z Apple CarPlay. Z każdej z nich możesz korzystać zgodnie z upodobaniem.
Nie można jednak ograniczyć listy aplikacji, które mają być wyświetlane na ekranie. Wyświetlone będą wszystkie kompatybilne aplikacje.
Czy mogę używać asystenta głosowego Siri bezpośrednio w samochodzie?
Tak, wystarczy włączyć obsługę Siri w ustawieniach telefonu. Następnie należy przytrzymać dłuższą chwilę naciśnięty przycisk obsługi poleceń głosowych w samochodzie.
Jak aktywować asystenta głosowego Siri?
Aby aktywować Siri, w samochodzie obsługującym aplikację CarPlay naciśnij i przytrzymaj przez dłuższą chwilę przycisk poleceń głosowych na kierownicy.
Android Auto
Czy mogę używać aplikacji Apple CarPlay na telefonie z systemem Android?
Apple CarPlay nie jest kompatybilny z urządzeniami z innymi systemami operacyjnymi.
Aplikacja Android Auto nie działa, co mogę zrobić?
Jeśli aplikacja Android Auto nie działa, skorzystaj z jednej z poniższych metod:
- Upewnij się, że pobrałeś aplikację Android Auto ze sklepu z aplikacjami, jeśli Twoje urządzenie ma oprogramowanie Android w wersji 9 lub wcześniejszej. Jeśli zaktualizowałeś starszego Androida do wersji 10, będziesz musiał również pobrać aplikację Android Auto.
- Korzystaj z oryginalnego kabla kompatybilnego z Twoim smartfonem.
- Sprawdź, czy kabel, którego używasz, jest czysty.
- Upewnij się, że etui telefonu pozwala na pełne wprowadzenie złącza końcówki kabla.
- Sprawdź, czy port ładowania jest czysty i czy kurz lub inne zanieczyszczenia nie uniemożliwiają podłączenia kabla.
Skąd będę wiedział, czy mój telefon jest kompatybilny?
Aby sprawdzić kompatybilność swojego telefonu, zapraszamy na stronę Android Auto pod adresem „link do informacji o Android”.
Aplikacja Android Auto rozłącza się podczas użytkowania – co mam zrobić?
Sprawdź kabel USB i upewnij się, że jest kompatybilny i czysty, ponieważ ma to wpływ na połączenie z aplikacją Android Auto.
Sprawdź, czy używany kabel jest oryginalny.
Czy mogę korzystać z aplikacji Android Auto bez kabla USB?
Nie można korzystać z Android Auto bez kabla USB. Nissan zaleca stosowanie oryginalnego kabla producenta.
Musisz podłączyć swój smartfon do samochodu i upewnić się, że na telefonie masz zainstalowaną aplikację Android Auto, jeśli telefon ma oprogramowanie Android w wersji 9 lub wcześniejszej. Aplikację Android Auto można znaleźć w sklepie Google Play.
Podłączyłem telefon przez Android Auto, ale na ekranie nie widzę wszystkich aplikacji. Brakuje niektórych moich aplikacji.
Nie wszystkie aplikacje na smartfon są kompatybilne z Android Auto. W samochodzie będą wyświetlane tylko aplikacje kompatybilne z Android Auto. Wszystkie aplikacje kompatybilne z Android Auto można zobaczyć tutaj „link do informacji o Android”.
Czy mogę wybrać funkcje na telefonie, które chcę wyświetlić w samochodzie?
W samochodzie będą wyświetlane wszystkie aplikacje kompatybilne z Android Auto. Z każdej z nich możesz korzystać zgodnie z upodobaniem. Nie można jednak ograniczyć listy aplikacji, które mają być wyświetlane na ekranie. Wyświetlone będą wszystkie kompatybilne aplikacje.
Czy mogę korzystać z asystenta głosowego Google bezpośrednio w samochodzie?
Tak, wystarczy włączyć asystenta Google w ustawieniach, a następnie przytrzymać przez dłuższą chwilę naciśnięty przycisk obsługi poleceń głosowych w samochodzie.
Jak aktywuje się asystenta Google?
Aby aktywować asystenta Google, w samochodzie obsługującym aplikację Android Auto naciśnij i przytrzymaj przez dłuższą chwilę przycisk poleceń głosowych na kierownicy.
NAWIGACJA I JAZDA
Informacje o natężeniu ruchu w czasie rzeczywistym
Jakie są zalety informacji o natężeniu ruchu w czasie rzeczywistym?
Ta funkcja umożliwia wyświetlanie na żywo informacji o ruchu na drodze, a także o korkach za pomocą odpowiednich kolorów.
W ten sposób można szybko sprawdzić aktualne warunki drogowe. Podczas wyboru celu podróży brana jest pod uwagę sytuacja na trasie. Sugerowana droga zostanie zoptymalizowana tak, aby w jak najkrótszym czasie dotrzeć na miejsce.
Na ile aktualne są wyświetlane informacje?
Informacje o warunkach na trasie są podawane w czasie rzeczywistym. Trasa jest stale aktualizowana w zależności od sytuacji na drodze.
Jeśli jednak dojdzie do utraty sygnału, mapa będzie przechowywać najnowszą aktualizację do czasu ponownego połączenia z Internetem.
Interesujące miejsca na trasie
Co to są moje interesujące miejsca na trasie?
W aplikacji zapisanych jest ok. 50 milionów lokalizacji, do których można uzyskać łatwy dostęp bezpośrednio z samochodu, bez konieczności samodzielnego wyszukiwania informacji.
Pozwalają one na łatwe znalezienie ważnych miejsc (np. restauracji, stacji benzynowych, supermarketów) i włączenie ich do trasy przejazdu.
Ta funkcja z pewnością umili podróż, bez względu na to, czy jest się w nieznanej okolicy, czy odkrywa się na nowo bardziej znajome miejsca.
Czy mogę zapisać swoje własne interesujące miejsca na trasie?
Własne interesujące miejsce można zapisywać w systemie inforozrywki, dodając je do książki adresowej. Można to zrobić, wybierając kolejno na ekranie:
- Mapa >
- Cel podróży >
- Książka adresowa >
- Dodaj nowe >
- Adres (ulica) >
- Ok.
Twoja książka adresowa jest również dostępna na stronie głównej, gdzie zapisane będą interesujące miejsca.
Aktualizacja map
Jak zmienić zaktualizowaną mapę w moim systemie samochodowym?
Aby zaktualizować konkretną mapę w systemie inforozrywki, wybierz kolejno na ekranie:
- Informacje >
- Informacje o systemie >
- Aktualizacja map >
- Ustawienia aktualizacji map.
Czy mapy w moim samochodzie będą automatycznie aktualizowane?
Tak, mapy będą automatycznie aktualizowane. Na ekranie pojawi się odpowiednie powiadomienie. Zaakceptuj aktualizację, aby zainstalować najnowszą wersję mapy.
Skąd się dowiem o aktualizacji map?
Kiedy nowa aktualizacja map będzie dostępna, na ekranie systemu inforozrywki w samochodzie pojawi się powiadomienie.
Przesyłanie informacji o celu podróży na komputer samochodowy
Jakie są zalety usługi przesyłania informacji o celu podróży na komputer samochodowy?
Z funkcji „Przesyłanie informacji o celu podróży na komputer samochodowy” można korzystać podczas przygotowywania się do każdego wyjazdu.
Otwórz aplikację NissanConnect Services i na stronie nawigacji znajdź cel podróży. Adres miejsca docelowego możesz wysłać do swojego Nissana z każdego miejsca. Po wejściu do samochodu możesz zaakceptować trasę, edytować ją, aby uwzględnić dodatkowy przystanek lub anulować, jeśli zmieniłeś zdanie.
Co mogę zrobić, kiedy cel podróży pojawi się na ekranie systemu inforozrywki w samochodzie?
Kiedy na ekranie samochodu pojawi się miejsce docelowe, masz do dyspozycji następujące opcje:
- Jedź tu: aby wczytać adres na komputer pokładowy.
- Zapisz: aby zapisać adres do wykorzystania przy innej okazji.
- Anuluj: aby odrzucić otrzymane informacje.
Jak mogę wyszukać cel podróży za pomocą aplikacji NissanConnect Services i wysłać go do mojego samochodu?
W aplikacji NissanConnect Services wybierz ikonę mapy na pasku menu. Pojawi się wówczas lokalizacja pojazdu i pasek wyszukiwania.
Na pasku wyszukiwania kliknij adres miejsca docelowego i wybierz przycisk „wskazówki dojazdu”. Wówczas zobaczysz trasę, a następnie przycisk „wyślij do samochodu”. Naciśnij przycisk „wyślij do samochodu” . Po wysłaniu celu podróży do pojazdu, w telefonie pojawi się okno dialogowe, które powinno to potwierdzić.
Czy do korzystania z tej funkcji potrzebna jest aplikacja Door-to-Door?
Nie, z funkcji przesyłania informacji o celu podróży na komputer samochodowy można korzystać bez konieczności pobierania aplikacji Door-to-Door.
Jeśli samochód jest wyposażony w aplikację NissanConnect Services, funkcja ta jest z nią w pełni zintegrowana. Sprawdź w instrukcji obsługi, czy Twój samochód jest wyposażony w aplikację NissanConnect Services.
Lokalizator samochodu
Na czym polega działanie funkcji „Lokalizator samochodu”?
Lokalizator samochodu pozwala na znalezienie aktualnej pozycji samochodu, pod warunkiem, że znajduje się on w obszarze dobrego zasięgu sieci komórkowej. Lokalizację samochodu można pobrać bezpośrednio z aplikacji NissanConnect Services; można też wygenerować trasę pieszą, która doprowadzi Cię do pojazdu.
W jaki sposób lokalizator samochodu pomoże mi znaleźć mój pojazd?
Aktualną lokalizację Twojego Nissana możesz pobrać bezpośrednio z aplikacji NissanConnect Services.
Wystarczy otworzyć aplikację i kliknąć sekcję mapy na pasku menu, aby zobaczyć bieżącą lokalizację samochodu.
Miejsce zaparkowania samochodu nie jest wyświetlane lub jest nieprawidłowe. Dlaczego?
Najprawdopodobniej samochód jest zaparkowany w garażu lub w miejscu o słabym zasięgu sieci komórkowej. Może to powodować problemy z udostępnianiem i odbieraniem danych z Twojego pojazdu.
Czy mogę wyłączyć funkcję lokalizacji samochodu?
Informacja o położeniu samochodu jest integralną częścią usług w chmurze Nissana. Nie można wyłączyć tej usługi bez wyłączenia wszystkich innych.
Jak precyzyjne są informacje dotyczące miejsca zaparkowania samochodu?
Lokalizacja samochodu opiera się na danych GPS pojazdu. Aby uzyskać jak najdokładniejszą pozycję pojazdu, upewnij się, że znajduje się on w strefie z dobrym zasięgiem.
Czy ta usługa będzie działać podczas jazdy samochodem?
Tak, usługa ta działa nieprzerwanie, także podczas prowadzenia samochodu.
Czy osoby postronne mogą zobaczyć lokalizację samochodu?
Każdy, kto zna Twoje dane do logowania, ma dostęp do tych informacji. Jeśli podejrzewasz, że ktoś może mieć dostęp do Twoich danych konta, jak najszybciej zmień swoje hasło.
Czy po sprzedaży pojazdu istnieje ryzyko, że nowy właściciel będzie miał dostęp do poprzednich lub aktualnych danych o lokalizacji samochodu?
Przed sprzedażą samochodu należy usunąć wszystkie dane o nim, wchodząc na swój profil, wybierając odpowiedni pojazd i klikając opcję „Usuń dane pojazdu”.
Ponadto, należy wyłączyć usługi i usunąć pojazd w menu Profil aplikacji.
BEZPIECZEŃSTWO I KONDYCJA SAMOCHODU
Pomoc w razie awarii
Co to jest pomoc w razie awarii?
Pomoc w razie awarii umożliwia skontaktowanie się z regionalnym serwisem holowniczym i wsparciem technicznym w razie problemów z samochodem. Aby skorzystać z tej opcji, należy wybrać kolejno na ekranie:
- Informacje >
- Usługi Nissan Connect >
- Zadzwoń do centrum Nissan Assistance. Ewentualnie, w przypadku pojazdu z ekranem nawigacji, możesz nacisnąć ikonę zestawu słuchawkowego na ekranie mapy.
Inteligentne powiadomienia
Co to są „inteligentne powiadomienia”?
„Inteligentne powiadomienia” pozwalają na ustawienie alertów informujących o naruszeniu określonych warunków. Mamy do dyspozycji trzy rodzaje powiadomień:
- Alert prędkościowy: informuje o przekroczeniu ustawionego ograniczenia prędkości. (Można ustawić do 3 takich alertów jednocześnie.)
- Alert czasowy: informuje o tym, że pojazd jest użytkowany poza wyznaczonymi ramami czasowymi. (Można ustawić 1 taki alert.)
- Alert strefowy: informuje o wjeździe lub wyjeździe samochodu z wyznaczonej strefy. (Można ustawić do 3 takich alertów jednocześnie.)
Co to jest Alert strefowy?
„Alert strefowy” pozwala ustawić powiadomienie dotyczące strefy użytkowania samochodu. Umożliwia zdefiniowanie obszaru geograficznego użytkowania pojazdu w aplikacji NissanConnect Services. Można wybrać opcję otrzymywania alertów zawsze, kiedy:
- samochód wyjeżdża z wyznaczonej strefy.
lub
- samochód wjeżdża do tej strefy.
Co to jest Alert prędkościowy?
„Alert prędkościowy” pozwala na ustawienie do trzech progów prędkości. Kiedy samochód przekroczy je, otrzymasz powiadomienie na smartfonie.
Czy alerty (czasowy, prędkościowy itd.) dokonują jakichkolwiek zmian w pojeździe i/lub stylu jazdy?
Alerty nie zmieniają niczego fizycznie w samochodzie.
W przypadku naruszenia ustawień alertu, na ekranie systemu inforozrywki i w aplikacji NissanConnect Services pojawi się powiadomienie.
Czy mogę ustawić kilka alertów na raz?
- Alert prędkościowy: można ustawić do 3 takich alertów jednocześnie.
- Alert czasowy: można ustawić 1 taki alert.
- Alert strefowy: można ustawić do 3 takich alertów jednocześnie.
Co to jest Alert czasowy:
„Alert czasowy” pozwala określić ramy czasowe, w których samochód może być użytkowany.
Jeśli samochód będzie wykorzystywany poza tym czasem, otrzymasz odpowiednie powiadomienie za pośrednictwem aplikacji NissanConnect Services i na ekranie systemu inforozrywki.
Jak mogę wyłączyć alerty?
Dostęp do wszystkich alertów można uzyskać za pośrednictwem strony głównej aplikacji.
Znajduje się tam lista wszystkich włączonych alertów.
Możesz wybrać opcję tymczasowego wyłączenia alertu lub jego trwałego usunięcia.
Jak długo trwa aktywacja alertu w samochodzie?
Alerty są aktywowane przy kolejnym uruchomieniu silnika pojazdu.
Jak włączyć alert w aplikacji?
Alert można skonfigurować, otwierając aplikację NissanConnect i wybierając kolejno:
- Monitoring >
- Dodaj monitoring >
- Dodaj alert >
- Dodaj nazwę i ikonę >
- Zapisz
KOMFORT I WYGODA
Zdalne sterowanie klaksonem i światłami
Jak działa funkcja zdalnego sterowania klaksonem i światłami?
Funkcja „zdalnego sterowania klaksonem i światłami” włącza klakson i światła pojazdu. Samochód musi być zamknięty na klucz i znajdować się w strefie z dobrym zasięgiem telefonii komórkowej, aby mógł otrzymać takie polecenie.
Czy funkcja zdalnego sterowania światłami i klaksonem działa podczas jazdy?
„Zdalne sterowanie klaksonem i światłami” nie działa podczas jazdy.
Czy można włączać oddzielnie klakson i światła?
„Zdalne sterowanie klaksonem i światłami” pozwala na:
- niezależne włączanie świateł;
- jednoczesne włączanie klaksonu i świateł.
Nie ma możliwości niezależnego aktywowania klaksonu.
Jak długo trzeba czekać na włączenie się świateł i klaksonu po skorzystaniu z funkcji ich zdalnego aktywowania?
Przypominamy, że aby aktywować tę funkcję, należy wyłączyć zapłon (zgaśnięcie wszystkich świateł wewnątrz pojazdu może być tego potwierdzeniem) i zamknąć samochód na kluczyk.
Kiedy samochód jest w stanie uśpienia, „funkcja zdalnego sterowania klaksonem i światłami” powinna aktywować się w krótkim czasie. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Zdalne sterowanie drzwiami
Jak działa funkcja zdalnego sterowania drzwiami?
Funkcja ta pozwala na zamykanie na klucz i odblokowanie samochodu, a także sprawdzenie, czy pojazd jest zablokowany czy odblokowany.
Dlaczego podczas próby zamykania lub odblokowania pojazdu pojawia się błąd?
Być może samochód znajduje się w strefie ze słabym zasięgiem sieci komórkowej. Aby funkcja działała optymalnie, pojazd powinien znajdować się w strefie z dobrym sygnałem sieci komórkowej.
Z jakiej odległości mogę korzystać z funkcji zdalnego sterowania drzwiami?
Z funkcji „zdalnego sterowania drzwiami” można korzystać z dowolnej odległości. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym sygnałem sieci komórkowej.
Ile czasu zajmuje blokowanie drzwi samochodu?
Funkcja „blokowania/odblokowywania drzwi” powinna działać w krótkim czasie. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Zdalnie sterowana klimatyzacja
Czy mój samochód obsługuje funkcję zdalnej regulacji klimatyzacji?
Ta opcja jest dostępna tylko w pojazdach elektrycznych (np. LEAF).
Jak działa zdalna regulacja klimatyzacji?
Funkcja „zdalnej regulacji klimatyzacji” pozwala na zdalne ogrzanie lub schłodzenie samochodu.
Jak długo trwa aktywowanie tej funkcji?
Funkcja „zdalnej regulacji klimatyzacji” powinna zadziałać w krótkim czasie po włączeniu. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Z jakiej odległości można aktywować zdalną regulację klimatyzacji?
Z funkcji „zdalnej regulacji klimatyzacji” można korzystać z dowolnej odległości. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym sygnałem sieci komórkowej.
Dlaczego podczas korzystania ze zdalnego zarządzania temperaturą pojawia się błąd?
Być może samochód znajduje się w strefie ze słabym zasięgiem sieci komórkowej. Aby funkcja działała optymalnie, samochód powinien znajdować się w strefie z dobrym zasięgiem sieci komórkowej.
Upewnij się też, że pojazd nie jest użytkowany w tym momencie, ponieważ ta funkcja działa wyłącznie wtedy, kiedy samochód jest zaparkowany.
ŁADOWANIE
ZARZĄDZANIE AKUMULATOREM
Co to jest Menedżer baterii?
„Menedżer baterii” umożliwia dostęp do informacji o poziomie naładowania baterii i pozwala na zdalne rozpoczęcie ładowania samochodu elektrycznego Nissan.
Sprawdź, czy Twój samochód elektryczny jest kompatybilny z systemem nawigacji NissanConnect i usługami NissanConnect.
ODKRYJ SAMOCHODY NISSANA
Z USŁUGAMI NISSANCONNECT
ODKRYJ SAMOCHODY NISSANA
Z USŁUGAMI NISSANCONNECT


