OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA

GWARANCJA I UBEZPIECZENIE

PROGRAM ASSISTANCE

Witamy w Europejskim Programie Nissan Assistance




Gratulujemy. Stałeś się właścicielem / właścicielką Nissana.
Dla nas oznacza to, że jesteś kimś więcej niż, posiadaczem jednego z naszych samochodów. Oznacza to, że mamy możliwość zadbania o Was oboje i zapewnienia, aby każda minuta jazdy Nissanem była przyjemnością, niezależnie dokąd się wybierzesz.
Jest to jeden z powodów, dla którego każdy nowy Nissan jest dostarczany z Europejskim Programem Nissan Assistance*. Usługa ta ma na celu zapewnienie Ci swobody i spokoju, abyś cieszył się każdą podróżą — przez całą dobę, 365 dni w roku. Europejski Program Nissan Assistance obejmuje teren całej Europy od dnia pierwszej rejestracji pojazdu i jest całkowicie bezpłatny.*

* Program Assistance jest elementem ceny nowego pojazdu i jest dostępny przez okres obowiązywania standardowej gwarancji pojazdu - 3 lata lub 100.000 km (co nastąpi wcześniej).



Numer telefonu: + 48 22 3 811 511

Numer telefonu dla pojazdów elektrycznych (LEAF, e-NV200): +48 225 759 279

 

Co mam zrobić, jeśli potrzebuję pomocy Assistance?

Każdy wyprodukowany przez nas Nissan jest z założenia trwały i ma zapewnić lata niezawodnej i niezakłóconej przyjemności z jazdy. Oczywiście czasem zdarzają się sytuacje, na które nikt nie ma wpływu, na przykład wypadek spowodowany przez złą pogodę, inny pojazd czy też zwykłe „złapanie gumy”. Nie jesteśmy w stanie zapobiec wszystkim zdarzeniom, lecz możemy pomóc w kontynuacji dalszej podróży.

Europejski Program Nissan Assistance chroni Cię w tych wszystkich przypadkach i ma za zadanie pomóc. Wystarczy, że wybierzesz numer pomocy i podasz numer rejestracyjny swojego pojazdu.

Na twój telefon odpowie przeszkolony specjalista Europejskiego Programu Nissan Assistance, który szybko określi, czego potrzebujesz i jak można najlepiej Ci pomóc. Dobrze jest też wiedzieć, że zdarzenie będzie monitorowane i rejestrowane w trakcie załatwiania sprawy, co daje pewność, że obsługa będzie maksymalnie szybka i skuteczna.

Czasem, niestety, problemu nie da się rozwiązać na miejscu, na drodze. Jeśli tak się zdarzy, pozostaniemy w łączności z Tobą, przedyskutujemy możliwe opcje i ustalimy, co należy zrobić dalej. Zapewnimy, byś mógł kontynuować podróż przy minimum niedogodności.

Co obejmuje ochrona mojego pojazdu?



Europejski Program Nissan Assistance zapewnia serwis i osobistą pomoc, bez względu na zdarzenie, i zapewnia Ci dalszą mobilność i dotarcie do celu przy minimum niedogodności.

Podczas okresu obowiązywania programu warto także wiedzieć, że Twój Nissan jest objęty ochroną niezależnie od tego, kto nim kieruje (o ile osoba ta ma Twoją zgodę i stosowne prawo jazdy).

Naprawa na miejscu

Około połowa wszelkich problemów z pojazdem może zostać rozwiązana na miejscu przez naszych doświadczonych partnerów Assistance. Jeśli problemu nie można rozwiązać lub samochód zostanie z jakiegoś powodu unieruchomiony, przetransportujemy go do najbliższego Dealera Nissan w celu naprawy (spokojnie, o Ciebie również zadbamy!).

Usługi dodatkowe

Jeśli w podróży pomoc na drodze jest niemożliwa i musimy odholować Twój samochód do Dealera Nissana, możesz według własnego uznania kontynuować podróż, wrócić do domu lub poświęcić dzień lub dwa i przenocować. Niezależnie od Twojego wyboru, postaramy się pomóc Ci w najlepszy możliwy sposób.

Do wyboru masz jedną z następujących opcji:

Samochód zastępczy

Damy Ci samochód zastępczy na maksymalnie trzy dni robocze lub do chwili zakończenia naprawy (w zależności, co nastąpi szybciej).

Pobyt w hotelu

Jeśli jesteś wiele kilometrów od domu i musisz gdzieś przenocować, znajdziemy Ci przytulny hotel w standardzie trzygwiazdkowym (lub równoważnym), zapewniając Ci noclegi ze śniadaniem nawet przez trzy dni robocze.

Transport publiczny

Pokryjemy koszt dalszej podróży Twojej i Twoich pasażerów transportem publicznym, a nawet zapłacimy za kierowcę, który wróci i odbierze auto po naprawie.

Powrót do domu

Jeśli Twój Nissan będzie niedostępny przez więcej niż trzy dni robocze lub zostanie odholowany do Dealera Nissana (innego, niż Twój „domowy” Dealer), nie martw się o nic. W ramach Europejskiego Programu Nissan Assistance odtransportujemy pojazd, kierowcę, pasażerów i bagaż do Twojego „domowego” Dealera.

*1:  Należy pamiętać, że usługi dodatkowe wymienione tutaj są dostępne tylko w przypadku „gwarancyjnego” unieruchomienia lub awarii, a nie w przypadku losowych zdarzeń lub wypadków.

Szczegóły ochrony

Okres obowiązywania ochrony

Każdy nowy samochód Nissan jest objęte programem Nissan Assistance, którego okres obowiązywania zależy od modelu zakupionego pojazdu.

Wszelkie szczegóły programu Nissan Assistance znajdziesz w Książeczce Gwarancyjnej lub możesz też po prostu skontaktować się ze swoim Dealera.